Év végi összegzés - 2022

  2022 filmje Amikre büszke vagyok -dolgok, amiket kipipálhatok a 2022-re kitűzött céljaim listájáról-: Elköltöztem Zell am See-böl - még h...

 

2022 filmje


Amikre büszke vagyok -dolgok, amiket kipipálhatok a 2022-re kitűzött céljaim listájáról-:

  • Elköltöztem Zell am See-böl - még ha csak rövid idöre is-
  • Találtam új munkahelyet
  • Dawn-nal szeptemberig folytattuk a munkát
  • Nem hanyagoltam a spanyolt
  • Folytattam a gitározást, még ha nem is olyan gyakran, ahogy szerettem volna
  • Folytattam a naplóírást
  • Készítettem egy naptárat, ami segíti a midnennapjaimat
  • Naponta használtam az 1SE alkalmazást
  • Rég nem látott barátok közül Claire-rel, Chloe-val és Lexie-vel találkoztam
  • Több alkalommal is kiálltam magamért, bármilyen kényelmetlen is volt 
  • Mertem új ötlettel elöállni
  • Mertem új dolgokat kipróbálni
  • Minden korábbi történés ellenére feladtam a Salzburg-i életem, és visszaköltöztem Anyához, hogy segítsek neki

 

2022-ben először:

  • Raktam ki Rubik kockát
  • Költöztem Salzburgba
  • Dolgoztam Montessori bölcsödében
  • Vettem részt esküvőn
  • Szerveztem esküvöt
  • Fontam menyasszony haját a nagy napra
  • Festettem bördzsekikre
  • Égettem fába design-t
  • Adtam el kézzel festett bördzsekit
  • Lett végleges jogosítványom
  • Másztam falat
  • Szánkóztam -hosszú ideje elöször)
  • Voltam élö zenekaros mozifilmen (Reszkessetek betörök)
  • Írtam üzleti tervet 
  • Festettem agyagot
  • Készítettem mini-filmet FlipAClip-pel
  • Vettem részt lánybúcsún
  • Festettem a hajam pasztell pink színüre
  • Voltam tanú egy esküvön
  • Tanítottam "Elsö táncot" esküvöre
  • Doboltam

 

Amikre nem vagyok büszke:

  • Nem tudtam a határaimat fenntartani sem Anyával, sem Apával, sem Patival szemben

 

2023-ban szeretnék/m:

  • Beindítani a Clay Café-t
  • Elköltözni Zell am See-ből
  • Végre havi rendszerességgel félretenni
  • Új terapeutát találni
  • Találni egy mozgásformát, amely hosszú távon fenntartható
  • Találni egy pár csoporthobbit -agyagozás, tánc, stb.-
  • Nem elhanyagolni a spanyoltanulást
  • Folytatni a gitározást
  • Ismét rákapni az olvasás ízére
  • Folytatni a naplóírást
  • Több táncos videót készíteni a TikTok-on
  • Továbbra is használni a 1SE alkalmazást
  • Elmenni egy portré-fotózásra 
  • Megtalálni a stílusom -divat-

 

 Az év szava:

Kitartás

 

Új tradició:

  • Levelet írni a jövendőbeli énemnek a futureme.org-on

 

Kedves Zsófi 2023,

Egy borzasztóan kemény év áll mögötted, rengeteg mindenen mentél át, amelyek közül egyikre sem voltál felkészülve. Mégis, nézz magadra. Megcsináltad. Sok mindent elértél és véghez vittél annak ellenére, hogy minden ellened dolgozott. Hű maradtál önmagadhoz. Tudom, sokszor nem úgy tűnik, de bizony fejlődtél és haladtál. Az apró lépések nem tűnnek úgy fel, de igyekezz a nagyobb képre koncentrálni. Ha visszanézel 2022 januárjára, mennyi változást látsz? Mennyi mindent értél el? Hány területen teljesítettél? Légy büszke magadra!  Figyelj, a 2022-as évre visszapillantva már az is egy elképesztő siker, hogy túlélted, relatíve ép elmével, de az, hogy képes voltál előre haladni és, hogy a sok nehézség ellenére nem törtél meg, csak alkalmazkodtál, miközben nem vesztetted el szem elől azt, aki vagy, egészen lenyűgöző.

Légy önmagad az elkövetkező évben, ne add fel az elveidet, de légy rugalmas. Tarts ki a terveid mellett és valósítsd meg öket, mert képes vagy rá! Állj ki önmagadért, mert a legjobbat érdemled. 

 "Be kind, but be fierce."

Szeret és ölel,

Zsófi, 2022.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images