Év végi összegzés - 2021

Csakúgy, mint 2020, 2021 is egyszerre érződik két hétnek, és legalább 3 évnek. Furcsa érzés ez, amit a tavalyi év előtt még sosem éreztem, d...

Csakúgy, mint 2020, 2021 is egyszerre érződik két hétnek, és legalább 3 évnek. Furcsa érzés ez, amit a tavalyi év előtt még sosem éreztem, de úgy tűnik, ez mostantól állandó lesz.

2021-ben is jópár kihívás elé álltott az élet, amelyeket úgy érzem, relatíve ügyesem vettem. 

 

 2021 filmje


Amikre büszke vagyok -dolgok, amiket kipipálhatok a 2021-ra kitűzött céljaim listájáról-:

  • Dawn segítségével aktívan dolgoztam -és dolgozom- a mentális javulásomon és a traumáim feldolgozásán. 
  • Ráálltam a spanyoltanulásra, Angel-től veszek nyelvórákat
  • Szorgalmasan gyakoroltam a gitározást -néhol akívabban, néha nem annyira-, illetve hímeztem is
  • Sikerült beindítani a kisvállalkozásom, beszerezni pár megrendelést
  • Hosszú idő után végre nyaraltam, négy napot Velencében
  • Leállamvizsgáztam és megszereztem a szociális munkás diplomám
  • Megszereztem a jogosítványt!!
  • Egyre gyakrabban sikerül nemet mondanom és kiállnom magamért
  • A körülményekhez képest jópárszor sikerült kimozdulni egy-egy kávéra, koktélra
  • Amennyire csak lehetett, sikerült időt szánnom a barátaimra
  • TÚLÉLTEM, mindent
  • Ugyan nem javultam, de fenntartottam a már megszokott szintű környezettudatos életmódomat
  • Sikerült időt fordítanom a családtagjaimra
  • Folytattam a naplóírást és a munkát a pszichológussal
  • Helytálltam a munkahelyen, bármilyen nehéz is volt
  • Képes voltam meghozni a döntést, és elmenni kiégéssel betegszabadságra, illetve felmondani, bármilyen nehéz is volt 
  • Beköltöztem a saját -bérelt, duh- apartmanomba, amit sikerült otthonossá varázsolnom
  • Beláttam, hogy depresszióval küzdök, és megtettem a szükséges lépéseket a gyógyulás érdekében

 

2021-ban először:

  • Szereztem jogosítványt
  • Szereztem alapfokú diplomát
  • Költöztem teljesen egyedül egy lakásba
  • Lett szalagszakadásom és gipszem
  • Jártam pszichiáternél
  • Mentem betegszabadságra kiégéssel
  • Szedtem altatót és antidepresszánst
  • Nyitottam meg Etsy-boltot
  • Késztettem 1 mp-es videót az év minden napján
  • Jártam Velencében
  • Sütöttem kenyeret
  • Fogadtam el, hogy nem vagyok heteró (a kérdés fennáll, hogy pánszexuális/biszexuális/aszexuális/leszbikus vagyok-e?)
  • Vezettem autópályán egyedül
  • Jártam két év óta először Magyarországon
  • Készítettem esküvői meghívókat
  • Választottam magamnak pixie frizurát
  • Kaptam COVID oltást
  • Emeltem 100 KG-t
  • Volt saját standom a BurgFesten, Kaprunban
  • Képes voltam -dolgoztam rajta- megbocsájtani Anyámnak
  • Álltam ki Rizával szemben 
  • Mondtam fel a Caritas-nál 

 

Amikre nem vagyok büszke:

  • Még mindig nem vagyok képes anyám szemébe nézni, és őszintének lenni vele
  • Milyen sokáig tartott, mire a munkahelyen kiálltam magamért

 

2022-ben szeretnék/m:

  • 100%-ban magamra és a fejlődésemre koncentrálni
  • Elköltözni Zell am See-ből
  • Végre havi rendszerességgel félretenni
  • Új munkahelyet találni
  • Folytatni a munkát Dawn-nal
  • Találni egy mozgásformát, amely hosszú távon fenntartható
  • Fejleszteni a bizniszt, több megrendelést kapni
  • Találni egy pár csoporthobbit -agyagozás, tánc, stb.-
  • Nem elhanyagolni a spanyoltanulást
  • Folytatni a gitározást és fejlődni benne
  • Ismét rákapni az olvasás ízére
  • Folytatni a naplóírást
  • Nem felhagyni a TikTok videók készítésével 
  • Kreálni egy olyan naptárat, ami működik számomra
  • Továbbra is használni a 1SE alkalmazást
  • Végre találkozni rég nem látott barátokkal -Claire, Lexie, Ami, Beka, Angel-
  • Elmenni egy portré-fotózásra 
  • Megtalálni a stílusom -divat-

 

 Az év szava:

Elfogadás

 

Új tradició:

  • Levelet írni a jövendőbeli énemnek a futureme.org-on

 

Kedves Zsófi 2022,

Egy borzasztóan kemény év áll mögötted, rengeteg mindenen mentél át, amelyek közül egyikre sem voltál felkészülve. Mégis, nézz magadra. Megcsináltad. Sok mindent elértél és véghez vittél annak ellenére, hogy minden ellened dolgozott. Hű maradtál önmagadhoz. Tudom, sokszor nem úgy tűnik, de bizony fejlődtél és haladtál. Az apró lépések nem tűnnek úgy fel, de igyekezz a nagyobb képre koncentrálni. Ha visszanézel 2020 januárjára, mennyi változást látsz? Mennyi mindent értél el? Hány területen teljesítettél? Légy büszke magadra!  Figyelj, a 2020-as évre visszapillantva már az is egy elképesztő siker, hogy túlélted, relatíve ép elmével, de az, hogy képes voltál előre haladni és, hogy a sok nehézség ellenére nem törtél meg, csak alkalmazkodtál, miközben nem vesztetted el szem elől azt, aki vagy, egészen lenyűgöző.

Légy önmagad az elkövetkező évben, ne add fel az elveidet, de légy rugalmas. Állj ki önmagadért, mert a legjobbat érdemled. 

Szeret és ölel,

Zsófi, 2021.



 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images