Év végi összegzés 2023

  2023 filmje Amikre büszke vagyok + dolgok, amiket kipipálhatok a 2023-re kitűzött céljaim listájáról-: Elköltözni Zell am See-ből Találni...

 

2023 filmje


Amikre büszke vagyok + dolgok, amiket kipipálhatok a 2023-re kitűzött céljaim listájáról-:

  • Elköltözni Zell am See-ből
  • Találni egy mozgásformát, amely hosszú távon fenntartható
  • Találni egy pár csoporthobbit -tánc-
  • Folytatni a gitározást
  • Ismét rákapni az olvasás ízére
  • Folytatni a naplóírást
  • Továbbra is használni a 1SE alkalmazást
  • Határokat szabni és azokat sikeresen fenntartani
  • Megszakítani a kapcsolatot a mérgezö anyámmal
  • Aktív szociális életet éltem
  • 105 könyvet olvastam az évben, ami picit több, mint a duplája a kitüzött célnak. ( 40649 oldal, 66268 perc=1105 óra=46 nap)
     

 

2023-ban először:

  • Dolgoztam nappali foglalkoztatóban
  • Terveztem saját bizniszt nyitni és tettem meg hozzá a lépéseket
  • Másztam "hegyet" climbing hall-ban
  • Láttam Riverdance elöadést
  • Dolgoztam Starbucks-ban
  • Görkoriztam régi típusú korival
  • Festettem kézzel bör görkorit
  • Jártam Harry Styles koncerten
  • Jártam eperföldön
  • Voltam tagja egy inkluzív és nem toxikus munkacsapatnak
  • Iratkoztam be edzöterembe
  • Dolgoztam epoxy-val
  • Dolgoztam fräser-rel
  • Iratkoztam be és jártam táncórára (hosszú évek óta elöször)
  • Vettem részt heels táncórán
  • Jártam hokimeccsen
  • Jártam jégkori-edzésen
  • Szerveztem munkahelyi partit (karácsony+ csapatépítés)
  • Föztem 15 emberre
  • Szakítottam meg kapcsolatot olyannal, aki nem bánt jól velem

 

2024-ben szeretnék/m:

  • Részt venni agyagozás-kurzuson
  • Festeni
  • Folytatni a táncot
  • Feliratkozni balett táncórákra
  • Folytatni a lakásom otthonná tételét
  • Feliratkozni spanyol nyelvórákra
  • Elutazni egy új helyre
  • Új terapeutával dolgozni
  • Találni egy támogató csoportot (support group)
  • Megszeretni az ADHD diagnózist

 

 Az év mottója:

Be selfish. You deserve to be well.

(Respect yourself enough to make decisions that going to benefit you.)


You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images