Két hónap Borehamwood-ban

Írtam egy beszámolót az Au Pair Hungary ügynökségnek, az egyik kolléga, Viki kérésére. Nem szeretném, hogy elvesszen, így gondoltam, id...



Írtam egy beszámolót az Au Pair Hungary ügynökségnek, az egyik kolléga, Viki kérésére. Nem szeretném, hogy elvesszen, így gondoltam, ide ide kirakom :D Szóval itt a remekmű: 

Két hónap Borehamwood-ban

Kedves Viki, Anett!
A segítségetekkel ez a második nyaram, amit Londonban van szerencsém tölteni, mint au pair. Őszintén mondhatom, borzasztó hálás vagyok Nektek a közreműködésért és a türelemért, amit a családkeresés során tanúsítottatok irányomban.
Tekintve, hogy már csak két hetem van hátra, egyre jobban értékelem a napokat, amit ezzel a fantasztikus kisfiúval tölthetek. Vele már az elejétől fogva, a reptérről hazafelé menet megtaláltuk a közös hangot, érdeklődve kérdezett Magyarországról és Ausztriáról, ahogy én is ámulva hallgattam, amikor ő mesélt utazásaikról Amerikába, Sri Lankára, Ausztráliába és egyéb izgalmas helyekre. Természetesen bele kellett rázódni a hétköznapokba, az idei feladataim még csak összefüggésbe sem hozhatóak a tavalyiakkal. Az egész nyár olyan volt, mint egy séta a parkban –olykor szó szerint- egy bámulatosan jószívű és kedves, mégis szókimondó, merész kissráccal az oldalamon.
Olyan nem létezik, hogy az ember mindig, mindenhol, mindenkivel kijöjjön. Így hát esetemben sem. Tavaly az anyuka irányába voltak fenntartásaim, most pedig az apukával nem vagyunk egymás szíve csücskei. De azt hiszem, ez rendben is van így, megvan egy bizonyos fajta egyensúly. Ezt persze ellensúlyozza az, hogy az anyuka egy tünemény, tényleg családtagként kezel, minden alkalommal megmelengeti a szívem, amikor megszólít, és vagy azzal kezdi, vagy azzal fejezi be a mondatot, hogy „Honey/Darling/Sweetie”. És nem csak reflexből mondja, hallani a hangján. Ebből pedig arra következtetek, hogy meg vannak velem elégedve. Többször is említette, hogy Dillan nagyon szeret engem és örül, hogy engem választottak, én pedig őket. Az, hogy rájuk találtam, nagyon sok új élményt adott, nem utolsó sorban pedig szeretetet és biztonságot.
Egy átlagos nap gyorsan elrepül. 8 órakor kezdek, és általában egy órát csak TV-zünk a nappaliban a kisfiúval, olykor az apuka is csatlakozik hozzánk. Aztán, miután az apuka elmegy dolgozni, kettesben maradunk. Általában hagyom még tabletezni, közben készítek reggelit mindkettőnknek. Sokszor előfordult, hogy átjött egy-egy barátja, akkor tulajdonképpen csak figyelem őket. Ők játszanak, feltalálják magukat, ahogy a normális tízévesek, én pedig hol asszisztálok, hol képeket készítek. De olyankor sem esem pánikba, ha tableteznek, hiszen ebben a korban, ennél a generációnál ez már nem meglepő. Ha nincs itt egy barátja sem, kimegyünk a parkba, krikettezünk, focizunk, passzolgatunk, fogócskázunk, bunyózunk. Valamint, különleges feladatként biciklizni tanítom a kisfiút. Nagy kihívás volt ez, de most már nagyon ügyesen teker, én pedig, ha összehasonlítom, hogy milyen volt, mikor elkezdtük és milyen most, elönt a büszkeség. Hiszen én tanítottam, ő pedig tisztel eléggé ahhoz, hogy tőlem tanuljon. Ez pedig fantasztikus. Igazából az előbb felsorolt dolgokkal telik egy általános nap, kiegészítve egy adag társasjátékozással, bújócskával, fogócskával, kard csatákkal, újabban pedig kincskereséssel. Múltkor még sütöttünk is, de nem gondolnám, hogy újra megpróbáljuk.
Mindent egybevete egy csodálatos nyarat tudhatok magam mögött. Egy új családot ismerhettem meg új szokásokkal és életmóddal. Valamint ismét bejárhattam Londont, aminek szépsége egy cseppet sem kopott meg tavaly nyár óta, ugyanolyan lenyűgöző. 

Köszönöm a segítséget, amit Tőletek kaptam, köszönöm, hogy megismerhettem ezt a családot.

Nagy Zsófia

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images