Harminckettedik nap (2015. 08. 15. Szombat)

Úgy volt, hogy ma dolgozok, de végül nem dolgoztam. Tudtam volna találkozni Silvivel! :( Így viszont az egész napot olvasással és sorozat...

Úgy volt, hogy ma dolgozok, de végül nem dolgoztam. Tudtam volna találkozni Silvivel! :(
Így viszont az egész napot olvasással és sorozatokkal töltöttem. Tíz órakor keltem, ébresztőre, nem magamtól, ugyanis nem akartam, hogy ne legyek kéznél, ha a szülőknek esetleg dolga lenne. Kb. fél 11-kor lementem reggelizni, a család pedig éppen akkor távozott. Teniszezni mentek. Így egyedül voltam egészen fél 3-ig. Nem ebédeltem, de nem is voltam különösen éhes a tíz órai palacsinták után. White Collar-t néztem, plusz merengtem, nem a legfényesebb hangulatban telt a napom. Nincs különösebb oka a rosszkedvnek, és azt hiszem, néha még az örökvidám lánynak is megengedett néhány borús pillanat. Miután hazajöttek sem változott semmi, nem szóltak, hogy vigyázzak Dillan-re vagy valami, úgyhogy csak folytattam az olvasást. Aztán fél 6 előtt egy negyed órával kimentünk biciklizni, megmutattuk Terrinek, milyen ügyes is Dillan. Ez volt az egyetlen érdekes pontja a mai napnak, ezen kívül semmi. 
Még tegnap rábukkantam a Terplán weboldalán a galériára, ahol olyan fényképeket találtam, amik láttán tátva maradt a szám. Többek között a 2010-es március 15-i műsorról, amit a mi osztályunk tartott, a gólyatáborunkról, a ballagásról is voltak fotók, valamint a 2011-es Öregerdeőbeli énekkaros táborról is találtam nagyon jó képeket. 
Valamint kiderült, hogy pénteken délután 3 óra felé indulunk Bournemouth-ba, ahol egy barátnál töltjük az éjszakát, így szombaton nem kell hajnalban indulni. Várom már, kíváncsi vagyok a repülős show-ra is, meg úgy egyébként is: tengerpart! :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images