Huszonötödik nap (2015. 08. 08. Szombat)

Hát, mint a legtöbb hétvége, ez is szinte teljesen eseménytelenül telik a pénzgyűjtés jegyében.  Tegnap 11-kor keltem, és szinte egész na...

Hát, mint a legtöbb hétvége, ez is szinte teljesen eseménytelenül telik a pénzgyűjtés jegyében. 
Tegnap 11-kor keltem, és szinte egész nap egyedül voltam itthon, pár órát leszámítva. Először is megreggeliztem kint a kertben, mert gyönyörűen sütött a nap, majd kint is maradtam olvasni egy picit. Most éppen Denise Jaden - Soha nem elég című könyvét olvasom, és bár eddig nem nagyon fogott meg, bizakodó vagyok :D Ezek után fogalmam sincs, mivel ment el az idő, de biztosan köztük volt az olvasás, a White Collar és az internet :D Valamikor fél 6 felé skype-oltam anyuval és Alwaeli Saif-vel, egyfajta fordító szerepét töltöttem be. Persze amikor anyu olyan mondatokat kért fordításra, mint "A Migrációs Hivatal segítségével megszerezzük először a munkavállalói engedélyt, majd a lakhatási engedélyt, mert míg a menekült táborban tartózkodik, nem fog tudni annyit keresni..." , azért fennakadt a szemem és szépen, szabadfordításban tolmácsoltam új barátunknak a mondatokat :D Igazából jól elbeszélgettünk, de volt egy apróbb nyelvi korlát, ugyanis anyu magyarul és németül beszél, angolul tanul most, de még csak az alapok és a legszükségesebbek vannak meg, Alwaeli Saif arabul beszél meg angolul, de ő sincs nagyon otthon a "migrációs hivatal" és az ehhez hasonló kifejezések világában, plusz németül tanulgat most, én meg beszélem mindhárom nyelvet az arab kivételével, de azért nem tudtam, hogy mondjam, hogy mindenki megértse xd Jól elvoltunk mondjuk, mi tagadás. Aztán a délután hátralévő részében pedig táncoltam egy picit, karaokéztam, meg megnéztem a Make your move (Táncra születtek) és a Hotel Transylvania című filmeket. Mindkettő tetszett, de az utóbbi egy icipicit jobban. Mire befejeztem az utóbbi animációs mesét, már hajnali 2 volt. Még karaokeztam egy picit, majd leoltottam a villanyt és ágyba bújtam, mert éppen begördült a kocsi a feljáróra, és már nem akartam velük beszélgetni. Plusz furán vette volna ki magát az anyuka szemében, hogy még ébren vagyok, de arra a kérdésre, hogy mit csináltam egész nap annyi lett volna a válasz, hogy "Hát, tudod. Filmet néztem, sorozatot néztem, énekeltem és olvastam.". Szóval az egyszerűbb megoldást választottam.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images