Huszonegyedik nap (2015. 08. 04. Kedd)

Hmmm. A mai nap borzasztó gyorsan eltelt. 8-kor kimentem, de Dillan természetesen már reggelizett, így egy órán át ültünk a nappaliban....

Hmmm. A mai nap borzasztó gyorsan eltelt.
8-kor kimentem, de Dillan természetesen már reggelizett, így egy órán át ültünk a nappaliban. Miután elmentek krikett edzésre, illetve Jack-ékhez -akinek ma van a szülinapja-, majd onnan edzésre, egyedül maradtam. Megnéztem az Adeline varázslatos élete című filmet, ami tetszett, nagyon szép volt, de nem lesz a kedvencem. White Collar-t néztem még -és akárhány részt megnéztem, egyszerűen lehetetlen eltekinteni a ténytől, hogy Matt Bomer mennyire vonzó. És ezt nem csak én gondolom így, minden korosztály :D Anyu is egyetért, sőt, ha jól emlékszem, Letti húga, Lili sem mondta, hogy csúnya :D-, meg felöltöztem, megcsináltam a hajam, ezúttal egy új frizurára, pedig frissen mosott hajjal sosem csinálok semmit, szeretem, ha olyankor szabadon száll. De kivételt tettem. Aztán jött a futár is, és hozott nekem két fülbevalót meg egy karórát. Nagyon örültem nekik, tényleg szépek, de még mindig várat magára egy másik karóra és egy fülbevaló. De majd szépen lassan. Végül pedig lebeszéltem magam a hajkeféről, a hullámcsatokról, a szilikonhajgumikról és a szempillaspirálról azzal győzködve magam, hogy mindegyikből van még pár darab és a fésű is bírja, míg haza nem megyek. Úgyhogy végül nem mentem sehová. Megebédeltem, végigtáncoltam a lakást és persze nem hagyhattam ki az üvöltve éneklést és a karaoket sem. Aztán negyed ötkor hazaérkezett Jack és Dillan. Persze Jack nem felejtette el egyből megemlíteni, hogy szülinapja van, így felköszöntöttem, de mikor megkérdeztem, hogy énekeljek-e neki, azt visszautasította. Annyira nem is finoman :D Játszottak egy kicsit a Wii-vel, meg persze tableteztek, majd megkérdezték, hogy miért nem megyünk ki, míg nem jönnek Jack-ért. Úgyhogy úgy is lett, kimentünk a parkba. Vagy másfél órán át voltunk kint, nagyon jó buli volt. Fociztunk, de most rendesen, én is futottam meg cseleztem -bár sértés annak nevezni, amit én műveltem-, a srácok is mindent beleadtak. Macskáztunk is, meg birkóztunk. Dillan a minap rákeresett Pedomacira valamiért, de még időben leállítottam. Ma pedig engem pedomaciztak le többször is, és mikor elmagyaráztam, mit csinál a pedomaci, akkor leálltak. De csak egy kicsit, aztán folytatták... Na sebaj, elvertem őket harcban :3 Aztán jöttek Jack-ért, úgyhogy bejöttünk. Viszont itt volt a húga is, akit még mindig imádok, és kérdezte, hogy hogy vagyok. Mondtam, hogy szuperül, és ő? Vele is minden rendben. Egy kis rózsaszín ruhácska volt rajta, meg is dicsértem, amit büszkén vigyorogva fogadott. Aztán kiderült, hogy holnap utaznak Bécsbe, mert ott lakik a nagymamájuk, aki amúgy orosz. Szóóóval elutaznak, így nem fogunk találkozni egy ideig. Mikor búcsúztunk, Lili megölelte Territ és úgy köszönt el tőle, aztán mikor rám került a sor, láttam rajta a tétovázást, de végül csak vigyorogva integetett és elköszönt. Amúgy a kocsiba beszállva szintén integetett, le sem állt, míg el nem tűntek a sarkon túl. Nagyon tüneményes kislány!
Aztán megfürödtem meg vacsiztam, és pont, mikor befejeztem, akkor jött le Dillan, hogy ő is enni akar. Közben persze videót nézett a tabletjén, és vihorászott pont úgy, mint Bence, az öcsém szokott, úgyhogy egy pillanatra nosztalgikus hangulatba kerültem :D Kérdezte az anyukája, hogy kér-e inni, mire Dillan bólogatott, majd felnézett és zavart tekintettel megkérdezte, hogy "Mi?". Ezen mi összenevettünk Terrivel, tipikus Dillan.

Egyetlen említésre méltó dolog történt ma: jött levél az Oktatási Hivataltól! *-* Most már elbízhatom magam, felvettek a Kodolányi János Főiskola szociális munka szakára! :DD Még nem félek, de magamat ismerve a tanítást megelőző egy hét pokol lesz :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images