Weird....

Nagyon szokatlan. Az érettségi előtt minden nap tanultam, felkeltem 8-kor, 10-től 3-ig pedig tanultam, vagyis mindig addig, míg anyu haza...

Nagyon szokatlan. Az érettségi előtt minden nap tanultam, felkeltem 8-kor, 10-től 3-ig pedig tanultam, vagyis
mindig addig, míg anyu haza nem jött. Plusz délután is, ha úgy hozta a sors. Most viszont negyed 10 van, és bár White Collart nézek (legalábbis próbálok...) csak az jár a fejemben, hogy ha most elkezdenék tanulni, hány órám lenne, míg anyu haza nem ér, és az alatt kb. mennyi tételt tudok megtanulni... Anyu szerint ez teljesen normális, vizsgák után ő is mindig így érezte magát, de azért nagyon fura. Viszont egyben azt is jelenti, hogy tényleg becsületesen tanultam, szóval kiérdemeltem a jegyeket, amiket kaptam. :D

És akkor felrakok egy képet a Sigmund-Thun Klamm-ról, ahová ma délbe megyünk.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images