Plans... :D

Még mindig nem fogom fel. Holnap lesz egy hete, hogy érettségiztem. Túl vagyok rajta, nem is ment olyan rosszul, szóval büszke vagyok. És a...

Még mindig nem fogom fel. Holnap lesz egy hete, hogy érettségiztem. Túl vagyok rajta, nem is ment olyan rosszul, szóval büszke vagyok. És ami a legjobb: IRÁNY ANGLIA!!! :D
Egy újabb fantasztikus nyár egy kisgyerekkel együtt töltve mindennapjaimat, lesz esélyem meglátogatni Jude-ot, Luca-t és Honor-t, találkozhatok egy bloggeres barátnőmmel, Brivel, kipróbálhatok pár kávézót, délutánonként elmehetek pár parkba olvasni, felülhetek a London Eye-ra, ismét végigjárhatom a múzeumokat, és végre lazíthatok nem gondolva a tényre, hogy szeptembertől egy felelős főiskolás szerepében fogok tündökölni. Jut eszembe, ki kell találnom valami jó szöveget, amivel eladhatom magam arra az esetre, ha Szezinek sikerülne a bölcsi, nekem meg nem lenne állásom. Úgy érzem, állati nyaram lesz, és ami a legjobb: Londonban!
Jövőre pedig vagy valamilyen táboroztatás valamelyik országban, vagy bébiszittelés Spanyolországban vagy Sydney-ben Ausztráliában. De persze ez még a jövő zenéje. Más kérdés, hogy tuti, hogy összehozom -semmi nem tántoríthat el-, szóval nem reménykedés, sokkal inkább jövőkép.
Jézusom, tisztára összevissza írok, elvégre már fél éjfél van.  Ráadásul meg kéne írnom egy fejezetet a Still The One-hoz, mert már csak két fejezet van hátra a legvégéig. De elképzelhető, hogy áttolódik holnap estére.
Jut eszembe, elképesztő, mennyi buta és korlátolt ember él ezen a világon! Most hatalmas hír, hogy legalizálták a melegházasságot, aminek én személy szerint örülök, hiszen ők is ugyanolyan emberek, eddig komolyan azért rendelkeztek kevesebb joggal az élet több területén, mert egy férfi egyszer régen ezt mondta?! (Én is keresztény vagyok -nem gyakorló, de nem is értem, hogy Isten mégis miért várná el, hogy templomba járjunk?-, de őszintén? Ez ugyan az, mintha azt mondanák, hogy bűn meddőnek lenni. Arról sem tehet egy nő, ahogy az identitásáról sem tehet az ember....). Viszont rengeteg ember van ellene, amit abszolút nem értek. Ebben a cikkben tökéletesen összefoglalja a szerző azokat a buta, teljesen nevetséges és szánalmas okokat, amikkel a homofóbok elő szoktam jönni. Az egyik kedvencem:

"Ha a melegházasság megengedett lenne, az a hetero házasság jelentőségét csökkentené; 
Britney Spears 55 órás, “csak buliból” köttetett házasságának szentsége romba dőlne."

 Tiszta vicc, komolyan...
No de mindegy. Azt hiszem, megyek és alszom, mert holnap szép, hosszú napnak nézek elébe egy kis kirándulással, tánccal, White Collar-ral, talán jógával... :D

Auf wiedersehn!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images