*Taps*

Háááááááááááát.... ehhez csak gratulálni tudok magamnak..... *ééés taps* Tegnap nagyon csúnyán leégtem. Ami nem gáz, mert tudom, hogy hol...

Háááááááááááát.... ehhez csak gratulálni tudok magamnak..... *ééés taps*
Tegnap nagyon csúnyán leégtem. Ami nem gáz, mert tudom, hogy holnapra bebarnulok (már ma elkezdtem), bár az éjszakát csak két fájdalomcsillapítóval bírtam ki. De ma már egy picit jobb volt.
Viszont egész nap csak feküdtem és sorozatot néztem, meg felálltam és táncoltam, valamint hajat mostam. És ez nem túlzás, konkrétan ezt csináltam egész nap (meg ettem). Szomorú és csalódott vagyok önmagamban :( Nem szoktam ilyen lenni. Főleg, hogy tudom, mindjárt itt az érettségi, TANULNOM KELLENE!!! De egész egyszerűen túl lusta voltam rávenni magam a tanulásra, ráadásul itt volt egy tökéletes indok: fájt az egész testem. Én pedig kihasználtam ezt. Pedig fekve tökéletesen lehet tanulni. Igaz, hogy már csak töri meg közg. tételek vannak hátra, de mindkettőből majdnem az összes, szóval..... Így már mégsem hangzik annyira jól.
Holnap dolgozom a Hapimagban, ráadásul most valami idegennel leszek, mert anyu nem tud jönni. Szóval kb. 2-3-ig egy idegennel takarítok majd, aztán meg hullafáradtan hazatámolygok, és még meg kell erőszakolnom magam a tanulással.... Legalább 1, de inkább 2 tételt meg kell tanulnom. Aztán meg még edzeni, mert látható eredménye van (aminek amúgy baromira örülök! :D), és a tegnapot kihagytuk a leégés miatt.....
Szóval most megyek, sétálunk mamival, aztán anyuval filmet nézünk, este pedig az önsajnálatba burkolózva álomba ringatom magam...

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images