Áradat

Oké, még 18 napom van a szóbeliig. És még  hátravan 46 tétel... Menni fog, nincs ezzel probléma, ha minden nap sikerül 3-3 tételt megtanuln...

Oké, még 18 napom van a szóbeliig. És még  hátravan 46 tétel... Menni fog, nincs ezzel probléma, ha minden nap sikerül 3-3 tételt megtanulnom. 
De annyi minden mást szeretnék csinálni! Értem ezalatt, hogy szeretnék menni úszni. Úgy értem, rendszeresen, hiszen itt a tó, de van uszoda is, ami nem olyan drága, szóval beleférne. Vagy reggel-délben-este bicikliznék 10 km-t, mert akkor biztosan jó combom lenne. Táncolnék, mert felszabadít és boldoggá tesz. Olvasnék, mert én én vagyok és imádok olvasni. Vezetnék, hegyre másznék, kirándulnék, kajakoznék, hajóznék. Ausztriában vagyok, és Zell-ben a lehetőségek tárháza szinte végtelen! De ezeken kívül most perpillanat azt érzem, hogy úgy megírnék egy fejezetet a regényemhez (fanfiction), mert most ötletem is lenne, nyugtom is van, hiszen Bence iskolában van, anyu dolgozik, Valter nincs kint, apa meg mama meg nem zargat. De nem írhatok, mert akkor lelkifurdalásom van, amiért nem tanulok. Így is 4 órám van kb. megtanulni a 3 tételt, mert utána jön anyu, és megyünk úszni/napozni, sétálunk, beszélgetünk meg minden, szóval délutánonként szinte soha nem tanulok. De nem baj, valahogy majdcsak lesz. Ha másképp nem, este megírom a fejezetet.
De ha már itt tartok: lenne két új ötletem is egy regényhez, illetve egy, ami tuti, a másik meg néha elfelejtődik. De novellához is lenne egy nagyon jó, ami már régóta fogalmazódik a fejemben, ráadásul nyáron, ha Glasgow-ban és Marbellán leszek, biztos, hogy eszembe fog jutni egy csomó másik ötlet is. Csak nem lesz időm kiírni őket magamból, legalábbis akkor nem, ha ki szeretném pihenni magam esténként.... De majd meglátjuk :D
Megyek, tanulok egy tételt, aztán olvasok egy picit, majd megint tanulok...

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images