Év végi zárás

Na jó, hivatalosan már az év utolsó napja van, december 31-e. Szóval jöjjön egy kis év végi összefoglaló. :) Amire büszke vagyok: Nem há...

Na jó, hivatalosan már az év utolsó napja van, december 31-e. Szóval jöjjön egy kis év végi összefoglaló. :)

Amire büszke vagyok:

  • Nem hátráltam meg semmilyen probléma elől
  • Kijutottam Angliába
  • Boldogultam Angliában
  • Pár barátságot szorosabbra fűztem
  • Teljes erőbedobással teljesítettem a táncpróbákon
  • Elértem az utolsó, végzős évbe
  • Lehetőségeimhez mérten rengeteget olvastam
  • Gyakoroltam a vezetést
  • Volt akaraterőm a paleo-hoz
  • Insanity
  • Ezerrel gyakoroltam a fonásokat
  • Tanultam. Jobban, mint tavaly egész évben.
  • Önkénteskedtem
  • Énekeltem
  • Táncoltam
Amire nem vagyok büszke:

  • Leálltam az írással
  • Lusta voltam
  • Keveset foglalkoztam Mamikámmal
  • Rengeteget költöttem feleslegesen

Remélem, jövőre is lesz legalább ilyen jó évem, és hogy lesz elég akaraterőm is kitartásom mindent véghezvinni, amit szeretnék.

Tervek a jövő évet illetően:

  •  Megszerezni az érettségit
  • Bejutni egy főiskolára (WJLF)
  • Kijutni nyáron Angliába
  • Folytatni a táncolást egy tánciskolában 
  • Rúdtáncolni tanulni
  • Megszerezni a jogosítványt
  • Megszerezni a német nyelvvizsgát
  • Önkénteskedni
  • Legalább ennyit olvasni
  • Fejleszteni az angol nyelvtudásomat
  • Elkezdeni tanulni a jelnyelvet
  • Legalább ilyen szoros kapcsolatban maradni a barátaimmal és a családommal
  • Nem félni ennyire az esetleges kapcsolatoktól (szerelmi)
  • Insnity
  • Megcsinálni a könyves kihívást
  • Tovább fejleszteni a "fonási technikámat"

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images