Meló

Ma melóztam. És meglepően jól esett :D Anyagilag is jól jött, 60-65 eurót kerestem -még nem tudni pontosan-, és fel is frissített. Két hete ...

Ma melóztam. És meglepően jól esett :D Anyagilag is jól jött, 60-65 eurót kerestem -még nem tudni pontosan-, és fel is frissített. Két hete semmit nem csináltam szinte, csak feküdtem, olvastam, filmeztem és sorozatoztam a családdal, kimozdulásképpen pedig vagy elmentünk anyuval vásárolni, Salzburgba, vagy  vezetni.... Szóval kellett már. 6 órát dolgoztunk végig, 8 apartmant takarítottunk ki, én ebből mindig a fürdőszobákat -volt, ahol kettő is volt-, a wc-ket és a hálót takarítottam. A végén, kettőkor már nagyon fáradt voltam, volt plusz egy folt a combomon, ami lilás-kékes-zöldes-sárgás színben pompázik még most is és fel van dagadva, mégis büszke voltam magamra. Mert igaz, hogy csak takarítás, de mégis úgy érzem tőle magam, magától a melótól is, hogy... rendesebb vagyok a korombelieknél, akik csak fekszenek, buliznak, meg ilyenek :D

Ezenkívül még egy örömhír: 5 könyvet sikerült elcserélnem! Nagoyn jókat kapok értük, és amint hazamegyek, cserélünk postai úton mindenkivel. Nagyon jó lesz! Plusz egyet veszek, ami puhakötésű, de egyszer sem olvasott, viszont mégis 2000-ért adja a csaj. Ennek, mondjuk, én csak örülök :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images