Nyugis hétvége... NEVER AGAIN! :D

Meghalnék egy ilyenért *-* Hát még, ha marcipán a bevonat *-* Vége a hétvégének :(( Most bánatomban lemegyek egy kancsó forró teáért,...

Meghalnék egy ilyenért *-*
Hát még, ha marcipán a bevonat *-*
Vége a hétvégének :((
Most bánatomban lemegyek egy kancsó forró teáért, és a Trónok harcával bevonulok a fürdőbe és éjfélig fürdök! *dacos fej* (De azért örülök a dolognak :D)
Egyébként Zsófinál nagyon-nagyon jó volt, ráadásul már az odafele út is jól telt, ugyanis bár gyalog mentem, annyira jó idő volt, hogy egyáltalán nem bántam. Zenét hallgattam, egy olyan úton mentem, amerre még sosem, szóval -magamat ismerve- izgultam, hogy el ne tévedjek, de aztán, mikor odaértem Zsóhoz, megnyugodtam :D Kiderült, hogy neki aznap 8-tól farsangos osztálybulija lesz, szóval arra készültünk, én figyeltem, ahogy sminkelt és közben nagyon nevettünk, aztán feltupíroztuk a haját. Négy fogmosással, két vacsorával, egy ebéddel, iszonyat mennyiségű teával és pogácsával később is érzem a hajlakk ízét a nyelvemen és a számban... De megérte! :D Az a legjobb, hogy sosem tudnám megmondani, hogy konkrétan mit csináltunk Zsóval, de mégis bennem van az az érzés, hogy legszívesebben el sem jönnék onnan, annyira jó volt.
Kitettek a Zirzen sarkánál Viviék (ők vitték Zsót a buliba), hazasétáltam, és beérve a lakásba le sem vetkőzve összeszedtem Valternak pár cuccot és már mentem is a Víz utcába. Átadtam Valternak a táskát, amiben a cipője, inge és nadrágja volt, hazabattyogtam, és két órán át fürödtem. 1-kor lefeküdtem, és fél 5-kor arra keltem, hogy megjött Anita. Elmesélte, mi volt este, beszélgettünk, aztán 6 felé elaludtunk. De már fél 10-kor keltünk. Vagyis ő kelt, de én nem tudok aludni úgy, hogy az, akivel elaludtam, nem alszik szintén, mert megérzem, hogy csinál valamit és úgy már nem olyan jó meg pihentető, szóval hoztam fel levest meg minden, és megnéztük a Fogadom-ot, aztán meg belekezdtünk az Időről időre-be, de annak már nem jutottunk a végére, mert beiktattunk egy ebédet, és nem sokkal utána indulnunk kellett a buszmegállóba. 
Tettem két nagy kört a buszmegálló, Vikiék háza és a mi lakásunk között, aztán végül hazajöttem, de kb. pár percre rá megérkezett Viki is, aki miatt a köröket róttam. Már reggel hazaértem Velencéből, és kaptam tőle egy gyönyörű, de tényleg, csodálatos maszkot. Majd ha visszakapom a kábelem tőle, akkor rakok fel képet is *-* Egy csomót mesélt, hogy mi volt, aztán beszélgettünk a Trónok harcáról, és arra jutottunk, hogy már járunk ott, hogy megnézzünk egy részt. Miután letöltöttük az első évadot, befeküdtünk az ágyba, betakaróztunk és egymás kezét szorongatva megnéztük az első részt szinte folyamatosan beszélve, hogy "ez ki", "mit csinál?" "a könyvben nem is ezt mondta" "Fú, de rühellem", "jaj, de aranyos!". Szóval tényleg végigdumáltuk, de közben figyeltünk is! :D És nagyon szerettük, egyből, szinte reflexből kapcsoltuk a második részt, de mikor elkezdődött, feltűnt, hogy én még nem tartok ott, így ki is kapcsoltuk.
Aztán Vikinek haza kellett mennie, mert tanulnia kellett még egy csomót, meg nekem is volt mit, így a tervezett 3/4 3-mas indulás helyett 5-kor hazaindult. Én hoztam fel teát meg pogit, mert elfogyott idefent a sorozatrész alatt, nyűglődtem egy kicsit, majd hozzáfogtam 6-kor tanulni, és most, 3/4 9-kor fejeztem be. De most úgy érzem, tudok mindent! :D

Egész szombat reggel azon gondolkodtam (bár lehet, hogy ezt már egyszer leírtam :3), hogy milyen unalmas már! Múltkor mondta Kami, hogy teljesen kimerítem magam azzal, hogy minden percem be van osztva és csak az estéim szabadok, úgy 9-től, de így, hogy szombat délelőtt ráértem, csak feküdtem az ágyban, olvastam, kakaót ittam meg minden, rájöttem, hogy tök jó, de nem tudnám megszokni, hogy rendszeresen és egész nap egyedül legyek és ne csináljak semmilyen programot senkivel..

Na megyek, fürdök, olvasok, alszom, aztán kezdődik a hét :DD *-*

Bo×××

You Might Also Like

4 megjegyzés

Flickr Images