Elégedettség, merre jársz?

Hellóbelló :D Hét vége van, aminek örülök, de valahogy nem érzem azt az elégedettséget, amit máskor szoktam péntekenként érezni. Hogy s...

Hellóbelló :D

Hét vége van, aminek örülök, de valahogy nem érzem azt az elégedettséget, amit máskor szoktam péntekenként érezni. Hogy sok mindent csináltam a héten, amire büszke vagyok, hogy sokat voltam a barátaimmal és Mimóval, hogy tanultam is, nem csak lustálkodtam, hogy az olvasást sem hanyagoltam. És bár ezek mind megvoltak, mégsem érzem magam teljesen... elégedettnek és büszkének.
Pedig ez a hét sokkal lazább volt, mint az előző. Nem volt doga, és kikaptunk párat a múlthetiek közül, amiből 2-nél (az angol és a töri) 1-1 ponton múlott az 5. De örülök, hogy közelebb vannak az 5-höz, mint a 3-hoz :D
Na jó, nem is tudom, miért kezdtem el írni, de most igazából ráérek. Majd megyek tornázni, meg még előtte vacsizok, aztán meg fürdök. Holnap meg kórus, aztán 1-re jön Ami, angolozunk, itt alszik Anita, vasárnap meg tanulok és kritikát írok... :D
DE! Megjött a könyvem: John Green - Csillagainkban a hiba. Imádom *-* Mondanám, hogy jó, de nem annyira, mint a Trónok harca, de ez nem igaz. Két teljesen más kategória, és mindkettőt imádom *-* Pedig a fantasy-kat nem szoktam, de ezt valamiért igen...
Na megyek is :D
Bo×××

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images