Game of Thrones

Hétvége van *-* Imádom a hétvégéket, és ez az első alkalom idén, amikor nem csinálok semmit. Vagyis de, beszerveztem Zsófit, megyek hozzáju...

Hétvége van *-* Imádom a hétvégéket, és ez az első alkalom idén, amikor nem csinálok semmit. Vagyis de, beszerveztem Zsófit, megyek hozzájuk nem soká, de nem alszok ott. Kiderült, hogy Anitával már megbeszéltem, hogy megy bulizni, és itt aludhat, de elfelejtettem, meg Zsónak is programja van, szóval nem alszom ott, csak elmegyek, mert idén még nem láttam Évát, és Zsóval is tök rég találkoztam, már hiányzik.
A másik ok, amiért semmi programom hét végére, hogy Viki nincs Magyarországon (Velencében van, remélem, sok képet készít és sokat mesél majd *-*), és nem megyünk Tomihoz sem.
Tegnap nem voltam suliban, ugyanis reggel ugyan csörgött az ébresztőórám, és fel is tápászkodtam, de gyakorlatilag nem csak azt nem tudtam megállapítani, hogy milyen nap van, de azt sem, hogy hol vagyok, így levánszorogtam a lépcsőn, és közöltem mamával, akire a konyhában találtam rá, hogy nem megyek suliba, így úgy sem tudnék figyelni az órákon, nem hogy matek dogát és angol szócetlit írjak, inkább kialszom magam. Szóval visszamentem a szobámba, bevackoltam magam a jó meleg takaró alá, és visszaaludtam, egészen fél 11-ig, amikor Letti hívott, hogy mégis merre vagyok. Elmondtam, miért döntöttem a suli kihagyása mellett, aztán, mikor letettük, visszaaludtam úgy fél 1-ig. Akkor meg Anita hívott -és mindenki el tudott érni, szóval lehet, hogy mégis semmi baja a telefonomnak-, hogy le tudok-e menni hozzá. Felöltöztem, és lesiettem hozzá -kb. olyan gyorsan, mint a nutellába ragadt teknős-, beszéltünk egy kicsit, aztán visszajöttem, átöltöztem megint pizsibe, ugyanis nem voltam hajlandó lemondani az egész napos ágyikómban való pihenésről. Egész délután, 3-ig Agymenőket néztem (1 évadot végignéztem, már csak 2 van hátra, és vége :( ) és Trónok harcát olvastam, bár azzal nem igazán haladtam, csak a kádban. 3-kor aztán jött Viki, elmentünk nyomtatni, majd a Coop-ba, utána pedig fel hozzánk. Egy csomót beszélgettünk, ahogy általában szoktunk, meg agyaltunk, aztán sajnos mennie kellett, mert volt még pár elintéznivalója az esti 7 órai indulás előtt, mint például eldönteni, hogy melyik sulikat jelöli meg, meg hasonlók.... Aztán jött Anita, akivel meg dalokat töltöttünk rá és nagyon próbálkoztunk kiírni őket egy CD-re... Közben írt Viki, hogy gáz van, nem tudja beszkennelni a bizonyítványát. Akkor le a Magiszterbe, ott találkoztunk. Na, ott pedig 250-ért szkenneltek volna, így a könyvtár vált úti célunkká. Aha, csakhogy én egy 6 éves, rongyos szürke mackónaciban voltam, a bakancsomban, amit nem tudtam rendesen befűzni, sebtében összefogott hajjal és a kabátomban. Úgy néztem ki, mint egy rossz csöves, viszont úgy voltam vele, hogy úgyis csak a könyvtárba megyünk,
arrafelé ilyenkor úgysem jár senki. Hát, ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna. Tele volt a környék, mert sokan vártak -fiatalok- a Művház előtt, szóval takartam a fejem rendesen meg Vikivel röhögtünk, hogy milyen gáz már... A könyvtárban felmentünk a gyerek részlegre, és ott beszkenneltettük, és mivel nem volt nálunk elég pénz, így nem tudtuk kifizetni, de mivel kb. 12 éve visszatérő látogatója vagyok a helynek, megengedték, hogy hétfőn bevigyem. Elérve hozzánk megint elköszöntünk Vi
kivel, aki ment hajat mosni meg elküldeni az anyagot, én meg feljöttem, mert várt rám Anita. De még Viki lelkére kötöttem, hogy nagyon vigyázzon magára, érezze jól magát, csináljon rengeteg képet és hozzon nekem maszkot :D
Anitát 18:10-ko elkísértem a buszmegállóba, és miután elköszöntünk, pár perccel a busz indulása előtt eljöttem. 
Mikor hazaértem, ettem egy nagy adag csilis babot, és felérve leültem a gép elé. Tomi pont írt a Vikivel közös, hármas chatbe, hogy milyen csönd van, mert amúgy Vikivel mindig folyamatosan oda írunk, miután elválunk egymástól, így, mikor Tomi a géphez kerül, rendszerint lefagy a facebook-ja a sok üzenettől és értesítőtől, amiket nagyrészt tőlünk kap. De most, hogy Viki elment, én meg egész nap nagyrészt csak olvastam, aludtam, így nem tudtam mit írni. És csak olyankor nem félek, hogy zavarom a hülyeségeimmel, vagy zavarjuk a hülyeségeinkkel, mikor Vikivel mindketten írunk :D
Beszéltünk egy kicsit, mert ahogy haladok a Trónok harcával, egyre kíváncsibb vagyok, ő meg, ugye már majdnem elolvasta az egészet, de sosem mond semmit, ahogy mindenki, ő is azt mondja, hogy "Olvassam el" :( Viszont már van kedvenc szereplőm! :D Daenerys nagyon-nagyon szimpatikus, ahogy Bran is, így, mikor a kádba beülve olvastam a könyvet, volt egy rész, ahol kisebb szívrohamot kaptam!!! És persze akkor már pont két órája ültem a kádban, így kénytelen voltam kiszállni :( És már nagoyn álmos voltam, így nem folytathattam az ágyban, de ma megtettem! 
Sosem álmodok, illetve nagyon ritka az, amikor mégis, most viszont kb. négy lehetőséget álmodtam meg arra, hogy Bran hogy fogja végezni, de ebből csak kettőre emlékszem... Szóval reggel, mikor felkeltem fél 11-kor, lementem reggelizni, aztán bevackoltam magam ismét az ágyba, kezembe fogtam a könyvet, és folytattam. A tegnapi és a mai eddigi olvasást összeszámolva durván 4 óra alatt haladtam 150 oldalt, úgyhogy már kezd izgalmassá válni a történet.
nemsokára, úgy másfél óra múlva indulok Zsóhoz, aztán majd, ha Anita elment partyzni -sosem fogom megérteni-, olvasok :DD Holnap pedig vár rám a csodás tanulás, ugyanis jövőhéten: hétfőn irodalomból írunk és én matekból, plusz a törit át kéne nézni, mert szerintem felelünk, szerdán marketingből lesz doga, pénteken meg közg-ből tz, ezen kívül valamikor a hétre várható az angol tz, plusz én szerintem szerdán írok a szavakból, mert tegnap ugyebár nem voltam.
Ja, egyébként pedig a töri vizsgám szörnyen sikerült, és bár eredményt addig nem tudunk, míg mindenki le nem vizsgázott, de azért van egy elég erős sejtésem a saját jegyemet illetően... A fellépés pedig szerintem nagyon jól sikerült. Igaz, nem dalok terén, mert igazából csak az utolsó 4 dal sikerült nagyon jól, de mi, Vikivel nagyon élveztük, ahogy mindig, minden fellépést. Bár voltam szomorú dalok, a legtöbbet végigpartiztuk, vigyorogtunk, nevettünk, beszélgettünk, mikor Dóri konferált, és, mivel eljött Krisztián és Tomi is, egy csomószor őket figyeltük, és mindig egyre gondoltunk :D
Nos, ennyi lenne tömören, most pedig megyek és kiírok pár dalszöveget meg olvasok indulás előtt :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images