Éneklős hétkezdés :3

Halihóó!! :D Még most írok, mielőtt hozzáfognék egy utolsó nagy hajrának tanulás terén. Szóval, a tegnapi nap nagyon jó volt, és vé...

Halihóó!! :D

Még most írok, mielőtt hozzáfognék egy utolsó nagy hajrának tanulás terén.
Szóval, a tegnapi nap nagyon jó volt, és végül a mai is jól végződött, annak ellenére, hogy milyen hétnek indult, mármint hangulatilag. Reggel 8-tól énekeltünk a Tisztiben tegnap, és csak fél 4-kor jöttünk el, de még akkor is zongoráztunk volna Vikivel, csak épp Anita tanulta a szólóját. Szóval eljöttünk, nyomtattunk még tételt, aztán Kami hazament, Viki úgyszintén, mi meg Anitával elsiettünk a posta mellé a kisboltba, majd haza. Itthon felolvasott nekem másfél tételt, mielőtt elindultunk volna Palotásy-ra, mert úgy jobban megjegyzem a dolgokat, ha hallom. Palotásy-n meg nagyon vicces volt :D Az idősek előre akartak ültetni minket Vikivel, mert "hangoskodtunk" hátul. De amúgy ők is ugyanannyit beszélnek, meg még hangosabban is, mint mi, de az nem zavarja őket :D
Végül próba után Krisztián korán elment, és maradtunk mi, hárman. Viki, Tomi és én. Kimentünk a Déryné elé és még beszélgettünk, amikor jött egy nő. Azt hittük, elmegy mellettünk, arrébb is álltunk, hogy elférjen (nem volt nagy, csak azért na), erre befarolt közénk. És akkor állt ott, mi meg néztünk Tomira Vikivel hogy csináljon valamit, de közben Tomi meg már reflexből szólt a nőnek, hogy haladjon tovább. Akkor nevettem el magam, mikor mondta, hogy "Arra tessék tovább menni. Kezétcsókolom". Akkor Vikivel mindketten elnevettük magunkat. De nem ment el, csak bólintott, mire Tomi reagált egy bólintással, és ez így ment vagy egy percig. Végül mondta Tomi, hogy ha ő nem megy el, akkor mi, és ezzel arrébb sétáltunk a sarokhoz. A nő nézett utánunk, de elment, aztán nem telt bele egy 5-10 perc, megint jött. Erre Tomi reakciója az volt, hogy "Már megint itt van?!" és arrébb terelt minket, aztán haza is vitt. Én tényleg megijedtem, tök ijesztő volt a nő!!
Aztán még tegnap este tanultam, egy csomót, és közben így néha elbóbiskoltam egy-egy percre, de mindig felébredtem, mert tudtam, hogy ezt meg ezt a tételt még nem tudom, és bennem volt az, hogy már csak azért is megtanulom. Aztán, hát, legutoljára háromnegyed 2-kor néztem rá az órára, aztán még tanultam, és a következő emlékem Hunyadi János után az, hogy reggel van, csörög a telefonon az ébresztőóra, hogy fél 7 van, keljél, én meg a földön fekszem ruhában, takaróval (mert fáztam este, miközben tanultam). 
Szóval nagy nehezen - tényleg, komoly akaraterő kellett a dologhoz- felkeltem, bepakoltam, megfésülködtem, szóval a szokásos reggeli dolgokat elvégeztem, aztán lementem reggelizni és már mentem is suliba. Kamival odalent találkoztunk, de nem nagyon beszéltünk. Ő azért, mert, gondolom, a tételek jártak a fejében, én meg azért, mert piszkosul fáradt voltam. Bementünk a pékségbe, aztán fel a buszra a suli előtt, és ki az EDU-ba. Odakint a közg. még elment, aztán a számvitel teljesen kiesett. Ugyanis elaludtam XD Óra végén világosítottak fel, hogy amúgy egy csomóan azt nézték, hogy hogy alszok, a tanárnak meg fel sem tűnt... Aztán ofőin főleg a szalagavatóról beszéltünk, a táncokról, a ruhákról, ilyesmi. A többi órán sem volt semmi, de tényleg majdnem elaludtam. Aztán visszamentünk, és a benti épületben még elkapott Kati néni, hogy nyomtatott összevágott kottákat, osszam szét.... És kiderült, hogy Viki amúgy egész nap nem volt suliban, szóval a ruhákat sem hoztuk el, de végül tudtam vele beszélni, szóval minden megvilágosodott :D
Végül tanultam egy csomót 5-ig, aztán jött értem Tomi, de valamiért nem tudott felhívni másodjára, mert nekem nem jelezte, hogy hív, így lementem a lépcsőn, mikor úgy ítéltem meg, hogy már biztos ideért, és tényleg ott is volt, mondta, hogy már egy ideje ott áll xd Aztán elmentünk Vikiért is, és száguldottunk hozzá. Kaptunk megint Titokzatos Teát, de most először cseresznyevirágosat, vagy milyet, ami az eddigi legjobb volt, aztán, mielőtt hazahozott minket, megint ittunk, de az meg epres volt, azt hiszem. Elpróbáltuk egy párszor az Esti dalt meg a Magyar Ünnepi Dal-t, aztán meg leginkább mindenfélét énekeltünk, Viki tanult zongorázni, az FMA Brothers-t, meg kaptam saját dalt, mielőtt eljöttünk :3
Éééés végre találkoztunk Katával, aki felvette, ahogy éneklünk, pedig nem lett volna szabad neki! :D 
Aztán most hazahozott minket Tomi, és amint elmentem fürdeni és hajat mosni, hozzáfogok az utolsó
hajrához. Mindent átolvasok még egyszer. Plusz ami nagyon nem megy, azt többször is. Meg egyébként is, nem parázok annyira, mert Viki és Tomi gőzerővel szurkol majd, meg ha tanárnő azt akarja, hogy jó jegyem legyen, úgyis az lesz, ráadásul ott lesznek a források meg az atlasz, abból meg majdcsak összeszedek valamit! :D De azért remélem, hogy vagy a Nagy földrajzi felfedezéseket, vagy a Honfoglalást, vagy a Rákóczi-szabadságharcot, vagy az önálló Magyarország bukását húzom, de még a Felvilágosodás is tökéletes lenne. Ezeket nagyon tudom :D A többiből összehozok egy négyest, de mondjuk Károly Róbert ne legyen, se a Kereszténység és az iszlám összehasonlítása... azokat egyáltalán nem tudom.... 
Na, tényleg megyek, szerintem holnap írok este, hogy milyen lett a fellépés (ha égés, muszáj leírni, hogy később jót röhöghessek rajta :D)

Bo×××

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images