Utolsó nap Ausztriában

Story of My Life Halihó! :D Igazából már készültem lefeküdni -ránéztem az ágyra :3-, mikor eszembe jutott, hogy ha már írtam egy &q...

Story of My Life
Halihó! :D

Igazából már készültem lefeküdni -ránéztem az ágyra :3-, mikor eszembe jutott, hogy ha már írtam egy "Utolsó bejegyzés Magyarországról" posztot, akkor egy hasonlót írhatnék innen kintről is. :D

Hát, az őszi szünetem 80%-ban nem úgy telt, ahogyan elterveztem. Ami stimmelt:


  • Együtt tölteni minél több időt Patival, Barbival és Rékával.
  • Együtt tölteni minél több időt a családommal.
  • Minél többször elmenni kebabozni.
  • Halloween-ezni.
  • Kritikát írni (3-mat sikerült összehoznom)
  • Tornázni (még bírom :D)
  • UWC ösztöndíj jelentkezési lap kitöltését megkezdeni (jelenleg 56%-nál járok :D)
  • Cicázni <3
  • Tartani a kapcsolatot az otthoni barátnőkkel.
  • Magnóhallgatást gyakorolni a nyelvvizsgára.
  • Sokáig aludni (a rekord délután fél 5 volt :3)
  • Vezetni.
Ami nem stimmelt:
  • Nem olvastam
  • Nem kirándultam
  • Nem tanultam.
  • Nem készültem a nyelvvizsgára.
  • Nem paleoztam.
  • Nem vásároltam téli ruhákat.
  • Nem írtam sem: novellát, regényt.
  • Nem fejeztem be sem a: Beneath Youor Beautiful, sem a Still The One-t.
És most, hogy vége a szünetnek, már csak a közelgő időpontok kavarognak a fejemben, és, hogy mit kell még csinálnom...
A legközelebbi időpont: Középfokú, szóbeli angol nyelvvizsga, november 9.-én, 10
Amire eddig az egyszeri magnóhallgatáson kívül semmit nem tanultam. Ja, de. Átnéztem a szavakat :3 Úgyhogy keddtől kőkeményen, a maradék 5 napban tételek hada, szituációra való felkészülés.
Aztán 16-án program, majd 22-én megyek Komárno-ba. Közben ezerrel írok, mert szeretném lezárni mindkét történetemet, hiszen már egyikből sincs sok, ráadásul egyre csak nő az oldalaim
Bár megígértem, hogy nem teszek ki semmit a szerkesztés
előtt, de azért kell egy fénykép ide is! <3
látogatottsága, pedig SEMMI életjelet nem mutatok: se novellát, se one shot-ot, se egy rövidke részt. Semmit! És mégis, szóval már csak az olvasóimnak is tartozom ennyivel <3 Apropó, írás. A két jelenleg íródó -illetve nem most jelenleg, hanem úgy általában- sztorimon kívül van a fejemben még egy, ami nem fanfiction, hanem regény. Azt nagyon szeretném megírni. Plusz a nyár elején elkezdett one shot-ot, az Egy hónap Londonban-t és a szülinapi novellát, amivel jócskán elkéstem, de mindenképpen szeretném megírni. Dolgozom is rajta, de szeptember óta NAGYON nem tudok írni... Ezt alátámasztja a tény is, miszerint az egész őszi szünet alatt 7 nyamvadt sort sikerült írni még akkor is, mikor leültem, hogy most márpedig írni fogok... Na, mindegy. És ha már az írásnál tartunk, és tényleg muszáj megírnom, az a UWC esszé. Nem is egy.
Na, mindegy, végül egész hosszú kis bejegyzés lett :D

Egyébként a három kritikát, amit a szünet alatt írtam, itt nézhetitek meg majd, amint felkerülnek :D
A nemrég elindult Memories blogomat, ahol csak képek vannak, az viszont rengeteg, itt csekkolhatjátok:

Ja, és mivel Directionernek vallom magam, ezért kötelességemnek érzem bejelenteni, hogy ma, azaz 2013. 11. 03-án, 17:00-kor megjelent a One Direction új kislemeze, a Story of My Life. Elképesztő lett, tényleg, még Peti is, aki amúgy... na mindegy. Szóval meg van róluk a véleménye, még ő is azt mondta, hogy nagyon jó lett. Illetve az ő szavaival élve: Ez már valami. :D Szóval aki csak tudja, nézze és döntsük meg Miley VEVO rekordját: Szerezzünk 19,3 millió megtekintést a klipre holnap délután 5 óráig! <3
És amúgy meg, lazán telt a szünetem, pihentem, és bár ezekből az idiótákból sosem elég -mind a családomra, mind a barátaimra célzok-, azért feltöltődtünk és erőt gyűjtöttünk egymásból az elkövetkezendő 2 hónap nehézségeihez. :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images