I feel sick...

A legjobb nővérrel <3 Halihóó! :D Gondoltam, írok egy utolsó bejegyzést még Magyarországról, ugyanis holnap már reggel fél 6-kor...

A legjobb nővérrel <3
Halihóó! :D

Gondoltam, írok egy utolsó bejegyzést még Magyarországról, ugyanis holnap már reggel fél 6-kor indulok Ausztiába Patival és Valterral karöltve :D Oké, szerintem Valternak lenne kifogása ezzel a vonulási móddal, úgyhogy belé csak képzeletben karolok :D
Szóóóval, felvergődök két bőrönddel, amiből az egyikben CSAK egy asztali gép van -thank you, my mom. I love you :3-, a másikban meg könyvek és ruhák. A válltatyiban meg persze a lapi, két könyv nekem meg Patinak az útra, fülhallgató, mindenféle kábel a laptop-hoz, telefontöltő, pénztárca, tételek, egy kis kaja és a jegyem. Nos, igen :D Pati meg hoz chipset és innivalót meg kaját, hogy tudjunk filmet nézni :D Szóval tök jó :3
Egyéként iszonyatosan beteg vagyok, de suliba mentem, most este egy órát ültem a WC-ben, hátha jön valami felülről -és nem egy zongorára célzok-, de semmi. Tök rosszul voltam, és ez abból is látszik, ahogy eszembe jutott megfogadni Mórucz Tomi tanácsát, és pirítóst enni. De végül Erizsike adott Uniqumot, attól most jobban vagyok, az orrom is jól van, mert spricceltem bele, már csak a torkom fáj iszonyatosan. 
De megyek is, csak, gondoltam, írok :D Legközelebb Ausztriából, a szünet alatt hallotok rólam :D 
Holnap jó danolászást a kórusnak, lélekben veletek vagyok, Anita, bármi van, írj és hívlak, de ez egyébként mindenkire igaz, Kami, te pedig ne feledd: Gáz ér a lánghoz, BUMM, BUMM! :DD <3

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images