3 válasz

Csináltam a netes és nem netes ismerőseim között egy apró tesztet. A kérdés a következő: Mi az a három dolog, amiből sosem elég? szeret...

Csináltam a netes és nem netes ismerőseim között egy apró tesztet.
A kérdés a következő:
Mi az a három dolog, amiből sosem elég?

  1. szeretet,  élmények, nevetés
  2. sorozat, zene, barátok
  3. egészség, szeretet, könyv/zene
  4. szeretet, zene, barátság
  5. szerelem, barátok, zene
  6. szeretet, papírzsepi, zene
  7. szeretet, barátok, zene
  8. idő, tudás, alvás
  9. barátok, szerelem, csoki
  10. szeretet, barátok, család
  11. nők, pénz, egészség
  12. élet, pénz, barátság
  13. szeretet, bizalom, elhivatottság
  14. nők, nők, nők
  15. család, barátok, színház
  16. barátokkal-családdal töltött idő, szerelem, ...:$$$ (ha érted, mire gondolok)
  17. család-barátok, kaja-pia, zene
  18. zene, nevetés, barátok 
  19. szeretet, nevetés, barátok
  20. szeretet, tanulás/munka, nyári szünet 
  21. szeretet, nevetés, kaja
  22. család, barátok, szeretet
  23. szabadidő, alvás, 
  24. szeretet, barátság, sz...
  25. zene, nevetés, barátok
Na, jelenleg (17 válasz - 10.12. 23:59) így áll a helyzet, de ez még változhat, amint érkeznek újabb válaszok. Folyamatosan frissítem :D

Időpontok: 
  • 17 válasz - 10. 12. 23:59
  • 20 válasz - 10. 13. 16:23
  • 25 válasz - 10. 14. 14:18

És egyébként itt az én válaszom:
1. Nevetés 2. Szeretet 3. Jó könyv
(eredetileg a barátokat akartam, de aztán eszembe jutott, hogy abból elég 1 is, ha igaz)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images