And... We love each other.

A megemlékezést tartó csapat ~ÉN VAGYOK AZ, AKI NEM JÓ, A FELLEGAJTÓ NYITOGATÓ... Sziasztok! :D Úgy gondoltam, leírom a napom, ahog...

A megemlékezést tartó csapat
~ÉN VAGYOK AZ, AKI NEM JÓ, A FELLEGAJTÓ NYITOGATÓ...

Sziasztok! :D

Úgy gondoltam, leírom a napom, ahogy mostanában szoktam, de nem történt semmi izgalmas. Egy matek TZ, előtte felolvasás a sulirádióban, aztán egy közgazdaságtan TZ, utána a számvitel tanár nagyon felhúzott, de szerintem mindenkit. Aztán voltunk a városi megemlékezésen a Fehértói temetőben, és tök nagy sikerünk volt. És annyira jól esett látni, hogy volt pár idős bácsi, akik megkönnyezték az előadást, annyira meghatóra sikerült. Ennek örültem, mert jó, hogy sikerült visszaadni az aradi vértanúk halálának megközelítését a családtagok, szerelmek szempontjából. 
 
És tudom, hogy ígértem képeket erre az oldalra, de mivel sok van, így úgy döntöttem, csinálok a képeimnek, az emlékeimnek egy blogot, ahol nem lesz szöveg, csak sok-sok emlékem, képekben. Ha rakok fel oda új képeket, belinkelem ide, de egyébként itt az oldal :D


Aztán most este megnéztünk egy videót, amit megsirattam. Itt a link hozzá, de mivel angol, ezért lefordítom, mit mond a bácsi.


Nem érzem tehernek, hogy foglalkoznom kell vele. 
Meg kell tennem mindent, attól a pillanattól kezdve, hogy felkel,
a pillanatig, amíg lefekszik. Meg kell tennem abszolút mindent.
Megmosom a fogait, megfürdetem, felöltöztetem, s a többi.
Ez egy kiváltság. Én annak érzem, hogy törődök valaki iránt, akit egész életemben szerettem és szeretni fogok. 
Idén ünnepeljük az ötvenedik házassági évfordulónkat. 
A mi szerelmi történetünk gyönyörű.
Először akkor láttam meg, mikor ő nyolc éves volt, a testvére pedig a legjobb barátom. 
Együtt nőttünk fel, és ahogy felnőttünk, nos, ő végig velünk volt. 
És tudtam, hogy engem figyelt, miközben fociztunk a tesójával vagy más barátokkal, és amikor bicikliztünk, tudtam, hogy engem néz, de nem érdekelt. 
Tizenhét voltam, ő tizenhat, amikor megláttam kiöltözve, A-vonalú ruha volt rajta, és BOOM! Kész, megtörtént. 
Onnantól kezdve teljes mértékben ő volt az egyetlen számomra.
Amikor először randizni kezdtünk, el kellett bicikliznem oda, ahol ő lakott, ami körülbelül 5 kilométerre volt az én otthonomtól, egy szombat délután, mert ez volt az egyetlen esélyünk arra, hogy láthassuk egymást.
Az volt a hajmosó napja. Egy különleges krémet használt a hajára sampon helyett, és még most is érzem az illatát, annyira különlegesen szép volt. Annyira különleges!
Eleinte csak nekem volt biciklim, és mindenhová én vittem el a biciklimen, de aztán Glad-nek is lett egy, és raktunk a biciklije elejére egy baby-ülést, így a babánkat is tudtuk magunkkal vinni mindenhová.
Nos, igen... a biciklik fontos részei voltak az életünknek, és szerintem még most is fontos szerepet töltenek be. 
2004-2005 körül feltűnt, hogy valami nincs rendben. 
Végül egy borzalmas betegséget, az Alzheimer kórt diagnosztizálták nála. 
Akkoriban a tengeren túlon éltünk, és tudom, hogy egy biciklivel sok mindent lehet kezdeni, szóval csináltam egy biciklit. Egy szék-biciklit. 
Beleültettem, és hosszú utakat tettünk meg a tenger mellett.
Egyre több ember jött oda hozzánk, megszólítottak és beszélgettünk, mert mindenkinek feltűnt, hogy ez egy egyedülálló dolog. Senki másnak nem volt olyan szék-biciklije, mint a miénk.
Határozottan azon vagyok, hogy megadjak Neki mindent, mindent, amire szüksége van.
Látjátok, Isten feltétlenül szeretett minket, és megértem, hogy az Ő szeretetét az én szívembe tette, és mivel felismertem, hogy Isten mennyire szeretett engem, ugyanennyire tudom most szeretni én is az én imádnivaló feleségemet.
Ő annyi mindent tett értem ez alatt a sok-sok év alatt, és most nem tud, de én tudok. Tudom viszonozni a szeretet, amit tőle kaptam.
Az iránta érzett szeretetem a forrásom, amelyből erőt merítek, hogy mindent megtegyek érte. 
Ő az én Hercegnőm, és én vagyok az ő William-e. És ezt nem cserélném el semmire.
*Glad nevet, mire ő felé fordul*
Te elcserélnéd? Nem. Nem hiszem. Szeretjük egymást.

Azt hiszem, ez az egyik legszebb és legmeghatóbb videó, amit életemben láttam.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images