This Is Us avagy majdnem levertem három nátort...

~ HOLE IN THE MIDDLE OF MY HEART LIKE A POLO... SO CAN WE DO IT ALL OVER AGAIN... Night, everyone! :D Na. Szóóval, ma délben keltem. ...

~ HOLE IN THE MIDDLE OF MY HEART LIKE A POLO... SO CAN WE DO IT ALL OVER AGAIN...
Night, everyone! :D
Na. Szóóval, ma délben keltem. Jól kialudtam magam, ami jó, viszont most úgy hajnali 1-2-ig nem fogok tudni elaludni. Ami nem szerencsés, ha azt tekintjük, hogy holnap iskola... 
Déltől negyed 6-ig elvoltam: megírtam a matekházit (három oldal lett a füzetben...), megtanultam a feladott memoritert irodalomra (Petőfi - Egy gondolat bánt engemet), és elolvastam az egyik kötelezőt (Petőfi - a helység kalapácsa). Aztán elkezdtem készülődni, ugyanis megbeszéltük Amival, hogy elmegyünk megnézni a This Is Us-t. Figyelmeztettem, hogy semmit nem fog érteni, de nem zavarta, nekem meg oly mindegy. 
Félre oda is értem, Ami kb. egy perccel később futott be, és mivel még volt fél óránk a filmig, leültünk, és beszélgettünk. Mivel közel fél éve nem találkoztunk, gyorsan eltelt az a kis idő. Volt szó az AuPair munkáról London-ban, a UWC-ről, a suliról, a nyílt napokról -neki most esedékes-, meg úgy általában, rólunk.
Aztán megvettük a jegyeinket, de még mindig volt vagy 10 perc, úgyhogy boldogítottuk egymást. :3
Nem sokkal később már beültünk a terembe, középre, három sorral mögénk meg három másik lány. Akik kihúzták a gyufát... Ugyanis még el sem kezdődött a film, kérdeztek minket, ki a kedvencünk. Én mondtam, hogy mindannyiukat ugyanannyira szeretem. Az egyik csaj közölte, hogy "szerinte Niall malacképű". Na, nekem konkrétan ennyi: "." kellett (a pont nagysága a lényeg), hogy hátra ne menjek, és keverjek le neki egyet azt üvöltve, hogy "ANYÁD A MALACKÉPŰ". Dehát én egy tökéletes önkontrollal rendelkező egyén vagyok, úgyhogy moderáltam magam. Meg végigvihogták a filmet -ugyanis semmit nem értettek belőle, és, szerintem úgy gondolták, hogy "akkor már mi se értsünk", így a beszélgetős részeket ők is végigbeszélték, szinkronban a fiúkkal...-, úgyhogy alig bírtunk odafigyelni. Oké, én mindent értettem, meg tomboltam az összes dalra, sírtam itt-ott, nevettem, mikor olyat mondtak, nyúltam a képernyő felé -gyakorlatilag folyamatosan-, szóval én elvoltam, de azért mégis. AKI NEM SZERETI AZ 1D-T CSAK EGY EMBERT BELŐLE, ÉS EGY DALUKAT SEM ISMERI A WMYB-ON KÍVÜL, AZ MINEK MEGY EL A FILMÜKRE???!!!!
Nagyon mérges voltam...
A film végén kijöttünk Amival a moziból, és ott idegbajoskodtam, ugyanis ott rángattam a biciklit, de nem jött ki a tárolóból... mert le volt lakatolva. Ami már gyakorlatilag a falat fogta, úgy vihogott, én meg szólhattam, hogy "Ne vihogj, segíts!", ő csak nevetett tovább. Végül sikerült szétszedni, és mehettünk haza. :3
Jó este volt ez, akkor is, ha a végén megkaptam a bátyámtól a "gyökszi vagy" kijelentést. Várjatok, másolom:
Nagy Zsófia: te, amúgy, ha az 1D film DVD-n is 3D-s lesz, akkor azt a sima gép nem 3D-sként fogja lejátszani? Akkor sem, ha nekem van szemüvegem?
20:48 Nagy Valter: akkor sem:D
20:49 Nagy Zsófia: MIÉRT NEM SZERETNEK ENGEM?!
20:50 Nagy Valter: mert gyökszi vagy:d

Igen, köff, bro. :D



Amúgy pedig ha a képemre viszitek a kurzort, látjátok, hogy van egy új fül, mégpedig "Barátaim" néven. Nézzetek be :D -Köszönet érte Leának!! <3

×××

You Might Also Like

1 megjegyzés

Flickr Images