Életjel :3

~ I WISH I NEVER LOOKED, I WISH I NEVER TOUCHED, I WISH THAT I COULD STOP LOVING YOU SO MUCH...7 Happy weekend, world! :D Remélem, mi...

~ I WISH I NEVER LOOKED, I WISH I NEVER TOUCHED, I WISH THAT I COULD STOP LOVING YOU SO MUCH...7
Happy weekend, world! :D
Remélem, mindenki túlélte a hét hátralévő részét, és sikerült kipihennetek magatokat a hétvégén!
Én őszintén szólva elő sem vettem a tankönyveket -majd most átnézek mindent-, csak aludtam -péntekről szombatra 13 és fél órát, szombatról mára meg tízet-, Pretty Little Liars-t néztem -eddig 8 részt... :$-, és olvastam -nemsokára végzek a Vaskirállyal! :D. 
Szóval én elvoltam, viszont pont emiatt gyorsan el is repült ez a két nap... Mindegy, csak gondoltam, írok pár sort. Megyek, megnézek még egy részt, aztán válaszolok Bri és Miss Sunshine levelére -szegények egy hete várnak a válaszomra-,  meg írnom is kéne, és nem csak a két meglévő történetet, hanem a harmadik, most kezdődőt is és a kritikákat is... Szóval van dolgom :D
Megyek, írok, amint levegőhöz jutok :3

Jaj, annyit, hogy elképzelhető, hogy nyáron megyek Londonba babyszitterkedni!!!! *-*

×××

You Might Also Like

2 megjegyzés

Flickr Images