Red hot Shili Peppers, avagy mennyire vagyok befolyásolható...

Hi world! :D Megint itt vagyok -egyre gyakrabban, remélem, feltűnik valakinek. Épp a könyvtárban csücsülök, mert 120ft/óra a netezés,...

Hi world! :D
Megint itt vagyok -egyre gyakrabban, remélem, feltűnik valakinek.
Épp a könyvtárban csücsülök, mert 120ft/óra a netezés, úgyhogy most kihasználom. Zenéket töltök le, képeket, amiket aztán rá a telefonomra, úgyhogy jól elvagyok. E-mail-ekre válaszolgatok, Moly.hu-n véleményezek. 
Oké, azt hiszem, a Bábel nagy hatással van rám. A főszereplő, Latter Zsófi (Heha, névrokon :3) annyira van oda a Red Hot Chili Peppers-ért, mint én a One Direction-ért. És egy csomó dal van megemlítve a könyvben tőlük ( a RHCP-től, nem az 1D-ről), és most azokat hallgatom. Eddig csak a Snow-t és az Otherside-ot ismertem tőlük -mindkettőt szerettem-, most viszont, ahogy hallgatom a könyvben megemlített dalokat, be kell valljam, nagyon tetszenek! A pasi hangja fantasztikus és különleges, a dalok magukkal ragadóak, az egész stílus nagyon bejön. Szóval most RHCP ezerrel :D
Oké, ennyit az áradozásról.
Kérdésem a következő:
MIÉRT ilyen kihalt a Twitter?
A válaszom pedig:
Valószínűleg azért, mert negyed 1 van, és mindenki iskolában van... #elgondolkodik
Tudom, hogy igen rövid bejegyzések ezek, de na, a többi dolog máshová kerül, ide csak a legfontosabbak :3

×××

Üzenetek:
  • Tori, te egy hatalmas idióta vagy! <3  
  • Pati, szombat 5 óra *-* 
  • Laura, IMÁDOM, HOGY MEGÍRTAD EZT A KÖNYVET! #Bábel
Ajánlott, jelenleg imádott dalom:

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images