Leiner Laura - Bábel

Embereeek :3 Ma megvettem a Bábel-t!! *-* És kb. egy órája kezdtem bele, és már a kétszázadik oldalon járok. :D De nem egészen vagyok b...

Embereeek :3
Ma megvettem a Bábel-t!! *-* És kb. egy órája kezdtem bele, és már a kétszázadik oldalon járok. :D De nem egészen vagyok biztos abban, hogy egy óra volt, ugyanis köztudott, hogy olvasás közben az ember elveszti az időértékét.
NAGYON elképesztően jó ez a könyv! *-* Már most, az "elején".
Mentem Zsófihoz gyalog, és természetesen út közben olvastam -ez nálam teljesen megszokott. Namármost, a Bábelről tudni kell, hogy körülbelül minden oldalon van valami, ami miatt késztetést érez az ember a hangos vihogásra. Én meg mindig engedek a késztetésnek. Úgyhogy az a sok ember, aki hétköznap délután haverokkal lógott, munkába ment vagy bármi, totális idiótának nézett. És nem csak a nevetésem miatt. Leginkább azért, mert én vagyok az egyetlen 17 éves a földön, akit önszántából olvasni láttak, és még nevetett is.Sokkoló, nem? :D
Csak ennyit akartam, majd jelentkezek :D

×××

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images