Nincs fasírt!!! :D

 AND WE DANCED ALL NIGHT TO THE BEST SONG EVER... Halihó, népek! :D Nos, ma is voltam könyvtárban, de akkor még fasírtban voltam Pati...

 AND WE DANCED ALL NIGHT TO THE BEST SONG EVER...
Halihó, népek! :D
Nos, ma is voltam könyvtárban, de akkor még fasírtban voltam Patival, úgyhogy nem volt jó kedvem -a könyvtáros néni köszönt, akivel jóban vagyok, én meg visszaköszöntem, mire közölte, hogy ne morogjak, nem vagyok kutya...-, így nem írtam. De, most már minden oké -vagyis az lesz, amint megkapja a Bábelt :D-, úgyhogy ujjonghatok :D
Szóval: Holnap megyek Pestre, a This Is Us-ra!!!!!!!!! *-* 3D-ben (elképesztőjó*-*)!!!! És most be vagyok zsongva, meg az AuPair melótól is, az ösztöndíjat várom, hogy kirakják a jelentkezési lapot, amit ki kell tölteni, közben ezerrel megy a készülődés a középfokú angol nyelvvizsgára és az előrehozott angol érettségire, plusz németezek, megyek önkénteskedni, amit még a héten el kéne intézni -vagyis jövő héten, de értitek-, közben a hétvégén el fogok olvasni négy kötelezőt, meg megírom az angol levelet, a matek házit, tanulok verset irodalomra és megtanulom Petőfi életrajzát. Meg talán megyek táncra hétfőn. Na jó, tutira megyek, de járni nem biztos, hogy fogok.... Oké, hirtelen ennyi, de nagyon be vagyok zsongva, alig várom a holnapot, és- mivel ilyen mákos is csak én lehetek- a legutolsó buszom holnap hazafelé akkor jön, mikor még el sem kezdődött a film, így valószínűleg megint megyek ingyenélni Patihoz :DDD
Na jó, lépek, mert még írni kéne egy kritikát legalább... :D 
Szóóóval, a hétvégén nem leszek, de hétfőn megyek könyvtárba -vagy vasárnap itthonról- és írok egy hosszabb beszámolót :DD
Szorítsatok, hogy ne szálljak rossz metróra holnap, mert úgy tűnik, ez már szokás nálam...

Amúgy, kiderült, hogy február 12-én vizsgázunk töriből -12 tétel, szóbeli-, meg novemberben írásbeli angol, májusban előrehozott angol érettségi és szóbeli nyelvvizsga, úgyhogy elleszek egy darabig... :DD
És kiolvastam a Bábelt!!! *-* Életem egyik legviccesebb könyve, szerintem még kismilliószor ki fogom olvasni :D (Mint az SzJG-t... 28 alkalommal. De lehet, hogy már 29. Ki számolja? :D)

Ui.: Ígértem, hogy ha kapok képeket a "züllős estéről", akkor kirakom ide. Eddig csak Patitól jött kettő -várom a többit-, de azt a kettőt kirakom :D
×××

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images