Változtatás és beszámoló :3

Üdv nektek, olvasóim. Gondoltam, adok életjelet magamról, úgyhogy most mesélek :3 Gondolom, mindenki tisztában van vele, hogy holnap ...

Üdv nektek, olvasóim.
Gondoltam, adok életjelet magamról, úgyhogy most mesélek :3
Gondolom, mindenki tisztában van vele, hogy holnap suli. Nos, nekem is, mégpedig Magyarországon! Igen, sikerült a különbözeti vizsga, amire egész nyáron készültem -nem is írtam semmit, és csak 10 könyvet olvastam el! Komolyan szégyenlem magam-, az eredmény pedig a következő lett:
Matek: 2, Töri: 3, Magyar: 4, Angol: 5.
Ahhoz képest, hogy egy hónap alatt tanultam meg mindent, egész jó, nem? És mindenkinek köszönöm a sok szurkolást, biztatást és azt, hogy tartottátok bennem a lelket, mikor úgy voltam vele, hogy leszarom, nem tanulok többet, visszamegyek Ausztriába. <3
Szóval ennyit a tanulásról. A nyárról sem írnék különösebben, ugyanis mint írtam, az egész tanulásból és dolgozásból állt, csupán esténként volt egy kis időm olvasni, néhanapján írni pár sort, meg netezni. Plusz Kamival meg Barbival mentünk ide-oda, míg mind kint voltunk.
A nagy tanulás közepette azonban, mikor már itthon voltam, volt időm felmenni Budapestre Kamival, ahol találkoztunk Patival és megnéztük a Csontvárost premier előtti vetítésen (2013. 08. 22.)
A véleményem: ELKÉPESZTŐEN JÓ!!!! *-* Még vagy... sokszor meg fogom nézni, ha nem is moziban, de DVD-n mindenképpen :3 Amúgy utána lekéstük a buszt, amivel Patiékhoz mentünk volna, úgyhogy egész éjjel Pesten csöveztünk :D Na jó, amúgy nem is. Találtunk egy McDonald's-ot, ahol fél 4-ig ellehettünk, utána meg már jöttek a buszaink :D
Apropó Pati. A vizsgák másnapján buszra szálltam, és elmentem Patihoz Piliscsabára, mert már olyan rég láttam. Ott voltam 28-tól 31-ig. Nagyon jó volt, nem is hittem volna...
Aznap, mikor megérkeztem, csak fürödtünk, beszélgettünk, neteztünk, filmet néztünk, meg ilyesmi. Másnap, csütörtök reggel elmentünk kutyát sétáltatni. Pepsi egy iszonyat édes és okos pitbull *-* Az erdőben sétáltattuk, és közben dumáltunk Patival, meg amúgy a kutyával is, de psszt :D
Aztán bebuszoztunk Dorogra, ahol találkoztunk Ginával meg Dorinával. Elmentünk a TESCO-ba, ott vettünk piát -képzelhetitek, mennyire élveztem x.x -, aztán elbuszoztunk Csolnokra, A Ház-hoz, ahol meg találkoztunk Beccával. Így voltunk mi, öten Patiék volt házában. És grilleztünk. Amúgy nagyon finomak lettek az elkészült kaják, csak kevés volt x.x De amúgy nagyon jókat nevettünk :D
Vízipipáztunk is -anyu kérdésére itt is válaszolok: NEM fű volt benne-, és azt élveztem, tök jó képek lettek :D Majd ha eljutnak hozzám is, akkor felrakom őket ide :3. Ja, és "felavattak" (végig ezt a szót használták, és MINDIG olyan idegesítően vigyorogtak, mikor ittam egy-egy kortyot), ugyanis ittam. Igen, én. És nem vovlt olyan rossz, mint számítottam rá. Végül két pohár vodkás-áfonyás fantás löttyöt ittam, meg két pohár vadászt. Ami boroskóla, mint később kidrült :D És igazából semmi bajom nem volt, csak annyi, hogy előfordult, amikor gyorsan fordítottam el a fejem, hogy kellett két másodperc, mire a kép is odaért :3 De amúgy ugyanolyan jókedvű voltam, meg minden. Amúgy még körbement a megmaradt tömény vodka is, és ugye nekem is innom kellett. Egy korty után mindenki fintorgott, én meg csak álltam az én kortyom után, hogy "Most mit kéne érezni?". Nem hitték el, hogy tényleg ittam, úgyhogy végül 6 nagyobb kortyot ittam. De semmi :3 Mintha immúnis lennék, muhahahaha :D
Aztán még felmentünk az emeletre -ahol aludtunk-, és videóban felvettük, ahogy "Harlem Shake"-t táncolunk :D Pati majd összevágja, meg rak alá zenét :D Vicces volt. Plusz amúgy még beszélgettünk, és kiderült, hogy még részegen -a lányok szerint az voltam, de nekem nem tűnt fel, kb. szóról szóra vissza tudok mondani mindent az estéből xd- is tudok folyékonyan angolul beszélni :3 :D *büszkefej*
Másnap reggel meg -semmi bajom nem volt, semmi fejfájás, hányinger, világ-forgás, azaz semmi másnaposság :D- összepakoltunk és hazamentünk. 
A pénteket meg a szombat délelőttöt meg pizzázással -kaptunk zsiráfot a dobozra! Hatalmas LOL!-  töltöttünk, plusz elkezdtük a Misfits sorozatot -én már láttam, de gondoltam megmutatom Patinak. Hatásos volt. Együtt 3 részt néztünk meg, és mire én hazaértem, ő már a második évadnál tartott :D
Ja, és péntek délután még elbuszoztunk Esztergomig, ahol találkoztunk Beccával, és beültünk a Negra kávézóba -ha jól emlékszem-, ahol ittunk szőlős-nemtudommilyenes limonádét, ami írtó finom volt! *-* Meg Patival felsétáltunk a Bazilikához, de csak kívülről néztük meg. Majd ha legközelebb megyek, akkor be is megyünk :D És amúgy elképesztően szép! És hatalmas és vááá <3 *-*
Amúgy 13:08-kor indult a buszom Piliscsabáról Pestre. Leszálltam az Árpád hídnál, átmetróztam a Deák Ferenc térre, ott átszálltam egy másik metróra. Elmetróztam a Stadionig, ott meg pont elértem egy buszt, így négy óra út után, fél 5-kor hazaértem :"D
Szóval "elzüllöttem". De élveztem, be kell, hogy valljam :D
Most viszont visszarázódok, suli, tánc, gitár, önkéntesség, olvasás, és írás ezerrel! :D
Amúgy már csak 4 nap, és csütörtökön végre láthatom a mozikban -Patival és Beccával- a This Is Us-t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *-* Alig várom! *-*

Na, a Patinál töltött idő emlékére:
"-Fölöttem csak Isten rendelkeszhet.
- Buzsi faty."
"Igazsából Dolan"
"-A kufa anyádat Gooby.
- Dolan miréjt csinálod eszt felem?"
XDD :D HEHA :D

És egébként berendezkedtem Kamiéknál már aludtam Zsóéknál is, meglátogattam Amiékat, Zsoltiéknál is jártam. És továbbra is élénk e-mailezgetésben állok Bri-vel, Miss Sunshine-nal, Moly.hu-n Zsoltival, és Facebook-on Dórival, Sisoval, Barbival és az egész SBEF csapattal, akiket nagyon megszerettem az alatt a pár hét alatt, mióta a szerkesztőség tagja vagyok.

Jut eszembe így utoljára, SBEF csapat. Lea köszönöm szépen a blog átalakítását, imádom! <3

Bo×××

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images