Költészet napja

Sziasztok! Először is boldog Költészet napját mindenkinek!  Ma volt egy program, miszerint ragasszunk ki a városokban oszlopokra, falak...

Sziasztok! Először is boldog Költészet napját mindenkinek! 
Ma volt egy program, miszerint ragasszunk ki a városokban oszlopokra, falakra, vagy akár a suliban az üzenőfalra verseket különböző költőktől, és én is részt akartam venni benne, de nem jött össze, hiszen itt úgysem értenék, ha magyarul rakom ki, és nincs az az Isten, aki rávenne, hogy németül nyomtassak ki verseket. Mindegy, azért ide majd kirakok egyet. :D Ha már ünneplünk.
És bár tudom, hogy nem olvassa (az azért fura lenne, tekintve, hogy 76 éve halott), de azért "Boldog Szülinapot" József Attilának is.

Ezen kívül, ami olyan lehet: ma lógtunk első két óráról, mert nem volt meg a cikk, amiről az osztály előtt kellett volna beszélni, és így kihagytuk, anyu igazolja, nem fontos. Aztán úgy volt, hogy ma megyünk kacsákat etetni a tó körül a kórházhoz, ahol Réka lakik, de esett, meg nem sok kedvem volt amúgy sem, és valamilyen érthetetlen okból kifolyólag fáradt is voltam, így írtam, hogy nem rakjuk-e át máskorra, vagy mennek-e nélkülem. Erre Pati kitalálta, hogy menjünk hozzá (Kaprun-ba!) filmezni. Persze a csajok rákaptak, és vagy 10 percig győzködtek, mire belementem, de közöltem velük, hogy utálom őket, ők meg kiröhögtek, mert ismernek már, tudták, hogy nem gondoltam komolyan. Így aztán mentem a buszhoz, és pont útba esik egy kispékség, ahol olcsón lehet kapni sok gumicukrot, így gondoltam, gumicukorba folyton bánatom, miszerint nekem el kell menni filmet nézni. Vettem 12 epres gumicukrot (az a legjobb! *-* eper alakja van, felül zöld, alul meg piros! Víí! :3), és Barbival megosztottam őket. Mire jött a busz, rajta Rékával, már el is fogyott. :$ És kaptam Barbitól 1D logós nyakláncot!! Majd rakok fel róla képet, köszönööm! *-* Nagyon tetszik :D
Aztán elbuszoztunk Kaprunig, addig is jókat beszélgettünk, és nem szálltunk le ott, ahol én amúgy mindig leszállok, mert nem volt ott Pati. Így mentünk tovább a "főbuszmegállóba", és út közben láttuk Patit is sétálni az előbb említett buszmegállóhoz. Látott minket, mutatott egy nem túl... nőieset, és elindult a kövi megállóig. Miután leszálltunk, elindultunk felé, bementünk az ADEG-ba (egy bevásárlóközpont), és feltankoltunk: egy 7up!, egy ananászos Nestea, 3 Monster és egy sajtos chips. Na, ennyi belefér :3 xd Plusz náluk volt popi is. Szóval elmentünk hozzájuk, mindenen nevettünk, beszélgettünk, aztán elkezdtük nézni a Diktátor-t, de a felénél megállítottuk, mert Rékát ki kellett kísérni a buszmegbe, mert akkor ment az utolsó busza. Visszasétáltunk Patiékhoz, befejeztük a filmet, megint egy csomót nevettünk, aztán elkezdtük nézni a Fogadom-ot, amit bár nem tudtunk befejezni (egyedül én nem láttam), de már érzem, hogy egy kedvenc lesz. (A fő indok: Channing Tatum a főszereplő :$$) Aztán még ökörködtünk, és eljöttünk az utolsó busszal Barbival, ami 19:53-kor indult. Az úton is jót beszélgettünk Barbival, annyit tudunk röhögni :DD
aztán hazasiettem, lezuhanyoztam, és most itt vagyok. Megbeszéltük a csajokkal, mármint Barbival meg Patival, hogy holnap Patinál alszunk, úgyhogy suli után a sulibusszal egyből megyünk is Kaprunba :D Tökre várom :D

Egyéb izgis nem igazán történt... Vagyis de!

Elsőként, hogy a STO blogomon 31 követőt kaptam a blog indulása óta (volt, hogy 4 nap alatt kaptam 2-t!!), plusz, ami még megdöbbentőbb, legalábbis számomra: túlléptem a 10.000 látogatót!! El sem hiszem, hogy ennyiszer jöttek fel a blogomra!! Ez annyira megdöbbentő, de jó, és wáá *-* :D

A második pedig: Rendeltem egy pár könyvjelzőt egy csajtól, aki iszonyú jókat csinál olcsón, meg megrendeltem Pati és Barbi ajándékát (Pati januárban ünnepelte, csak akkor nem volt elérhető a csaj, Barbi meg vasárnap fogja), amik valószínűleg legkésőbb hétfőre megérkeznek! :DD *-* Alig várom, remélem, örülni fognak neki :D 

Egyébként tök unalmasan telnek napjaim, de azért igyekszem a lehető leggyakrabban és a lehető legizgalmasabban elmesélni, mégis mik történtek. Hátha úgy tűnik, elfoglalt vagyok. :)

Balázzsal is beszélgetek még mindig, nagyon bírom, jófej és értelmes, ami szerintem manapság ritka a fiúknál.
Sisoval is szinte minden este beszélünk, bár mióta folytatódott nekem is a suli, korábban fekszem, így nem tudunk annyit csevegni. De még mindig ott vannak a hétvégék :D
Dóri eltűnt, amit igazán sajnálok, kíváncsi vagyok, mi van vele, hogy van. Remélem, ír majd hamarosan.
Brigivel is e-mail-ezem, nagyon aranyos, jófej csaj. Sok mindenről lehet vele beszélgetni, aminek nagyon örülök!


"Távol élő" új barátaimról ennyit. A szintén távoli, de régebbi barátaim pedig megvannak. Kamival beszélek a legtöbbet, szinte minden nap írunk, Nikiről csak annyi infóm van, amennyit Kami mesél, egyébként teljesen eltűnt. Nyilván nem fogok utána koslatni, biztosan meg van rá az oka, amiért nem osztja meg velem, bár elképzelni sem tudom, mi lehet az. De ha ő így látja jónak, okés, tiszteletben tartom a döntését, mert egyszer a barátnőm volt. Kár, hogy az 1D közénk állt...
Gabival, Lettyvel és Kittivel egyre ritkábban írok, amit nagyon-nagyon sajnálok :( Viszont mostanság, hála a csajoknak kevesebbet ülök gép előtt, és mikor ide kerülök, akkor automatikusan a word-öt nyitom meg, és gépelem az új fejezeteket őrült módjára, aztán felnézek fészre, és válaszolok azoknak, akik írnak, és csak este, lefekvés előtt, mikor végigveszem a mostanában történt dolgokat, és gondolok minden barátnőmre szégyellem el magam, hogy nem írtam nekik :( De  én sosem írok, mindig mások írnak rám, és így sosincs eszemben. Tudom, hogy nem mentség, és nagyon hiányoznak, hogy tudjam, mi újság velük, hogy megy a suli nekik, otthon minden rendben van-e, és úgy általában minden érdekel, ami velük kapcsolatos, de remélem, megbocsátotok!
Sárával, Zsófival és Vikivel csak ritkán vagyunk fent egyszerre, ami elég gáz, mert így csak néha tudunk beszélni... Bár általában velük is úgy van, hogy ha befejezünk egy beszélgetést, és valamikor újra felvesszük a szálakat, ugyanott folytatjuk, ahol abbahagytuk, és ez nagyon jó.
Amandáékról pedig annyit, hogy most nagyon reménykedünk, mert elképzelhető, hogy nyártól kiköltöznek. Én elképesztően örülnék neki, imádnám, ha megint a közelemben lennének, és többet találkozhatnánk!

Hát, ennyi lenne, legkorábban szerintem vasárnap tudok írni, de akkor próbálkozom! :D

Két kedvenc versemet hoztam:

Radnóti Miklós - Tétova Óda

Mióta készülök, hogy elmondjam neked
szerelmem rejtett csillagrendszerét;
egy képben csak talán, s csupán a lényeget.
De nyüzsgő s áradó vagy bennem, mint a lét,
és néha meg olyan, oly biztos és örök,
mint kőben a megkövesült csigaház.
A holdtól cirmos éj mozdul fejem fölött
s zizzenve röppenő kis álmokat vadász.
S még mindig nem tudom elmondani neked,
mit is jelent az nékem, hogyha dolgozom,
óvó tekinteted érzem kezem felett.
Hasonlat mit sem ér. Felötlik s eldobom.
És holnap az egészet újra kezdem,
mert annyit érek én, amennyit ér a szó
versemben s mert ez addig izgat engem,
míg csont marad belőlem s néhány hajcsomó.
Fáradt vagy s én is érzem, hosszú volt a nap, -
mit mondjak még? a tárgyak összenéznek
s téged dicsérnek, zeng egy fél cukordarab
az asztalon és csöppje hull a méznek
s mint színarany golyó ragyog a teritőn,
s magától csendül egy üres vizespohár.
Boldog, mert véled él. S talán lesz még időm,
hogy elmondjam milyen, mikor jöttödre vár.
Az álom hullongó sötétje meg-megérint,
elszáll, majd visszatér a homlokodra,
álmos szemed búcsúzva még felém int,
hajad kibomlik, szétterül lobogva,
s elalszol. Pillád hosszú árnya lebben.
Kezed párnámra hull, elalvó nyírfaág,
de benned alszom én is, nem vagyok más világ.
S idáig hallom én, hogy változik a sok
rejtelmes, vékony, bölcs vonal
                        hűs tenyeredben.

József Attila - Óh szív! Nyugodj!

Fegyverben réved fönn a téli ég,
kemény a menny és vándor a vidék,
halkul a hó, megáll az elmenő,
lehellete a lobbant keszkenő.

Hol is vagyok? Egy szalmaszál nagyon
helyezkedik a csontozott uton;
kis, száraz nemzet; izgágán szuszog,
zuzódik, zizzen, izzad és buzog.

De fönn a hegyen ágyat bont a köd,
mint egykor melléd: mellé leülök.
Bajos szél jaját csendben hallgatom,
csak hulló hajam repes vállamon.

Óh szív! nyugodj! Vad boróka hegyén
szerelem szólal, incseleg felém,
pirkadó madár, karcsu, koronás,
de áttetsző, mint minden látomás.

     Költészet napja: 5/4 - Örülök, hogy egyre több embert foglalkoztat, és már "eseményt" is indítottak neki az interneten, hogy minél több emberhez eljusson a program. Ha otthon lettem volna, egsész Jászberény tele lenne versekkel! :D
      Mai nap: 5/4 - Rosszul, unalmasan és nyomottan indult, de a végére átalakult jóvá :D
    Óh, szív, nyugodj: 5/5 - Egyik kedvenc dalom az, ami ezt a verset zenésíti meg: Ágnes Vanilla

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images