Jamie McGuire - Gyönyörű sorscsapás

Oké, tulajdonképpen elég régen írtam... Holnap egy hete. Ne haragudjatok, nem is tudom, miért nem pötyögtem be legalább pár sort, hiszen...

Oké, tulajdonképpen elég régen írtam... Holnap egy hete. Ne haragudjatok, nem is tudom, miért nem
pötyögtem be legalább pár sort, hiszen nem igazán volt semmi dolgom. Esetleg nem volt hozzá hangulatom.
Mindegy, most is csak egy gyors bejegyzést "vések fel", hogy azért lássátok, élek. :D
A héten csak olvastam, lustultam, voltak itt a lányok, wii-ztünk, írtam, olvastam, fordítottam, olvastam, és olvastam. Kb. így telt a hét, holnap pedig suli. Vagyis reggel fogorvos, aztán suli. De lehet, hogy ez utóbbi mégsem. Majd kiderül :D
Képzeljétek! Sikerült olyan, ami már rég nem. Eddig mindig úgy kell belerázódni a sztoriba, így a fejezet eleje általában nagyon nyögve-nyelősen megy, és kb. 2 óra kell egy fejezet megírásához, ám ma délután úgy ültem le a gép elé, hogy tudtam a kezdőmondatot, onnantól pedig minden simán ment. Fél óra alatt összedobtam a 3 oldalas részt, és nagyon happy vagyok! Rég volt velem ilyen, de nagyon örülök, megtörténhetne gyakrabban is :3
Ezen kívül: tegnap 8 tájt elkezdtem olvasni a Gyönyörű sorscsapás-t Jamie McGuire-től, és 3-kor ránéztem az órára, és agyf*szt kaptam, hogy így elszaladt az idő. viszont akkor még hátra volt 60 oldal,így még egy fél órát olvastam, aztán gyakorlatilag kényszerítettem magam, hogy feküdjek le. Ma reggel keltem fél10-kor, hogy befejezzem a könyvet, és sikerült, viszont ettől elszontyolodtam, mert olvastam volna még. Nagyon-nagyon jól meg van írva!
Túl vagyok a 2000 könyvön, és SOHA nem tettem kivételt, mindegyik könyvet ugyanúgy szeretek, viszont ez a kedvenc. És ez biztos. Imádom, egyszerűen elképesztő, hogy magával sodortak az események! Kell egy Travis, és jelen pillanatban úgy érzem, hogy a világ legédesebb beceneve a "Galamb" és a "Gal" becézés. Egyszerűen... nincsenek rá szavak!!
Oké, befejezem, mert sok lesz :D Mindenkinek ajánlom, ha ez segít valakinek, nagyon Dark-os, csak nem Harry a főszereplő.
Lépek, mindenkinek jó éjszakát! :D

     Gyönyörű sorscsapás: 5/5*** - Kedvenc!!
     Uszoda Barbival: 5/5 - Jó volt :DD
     holnap fogdoki: 5/1 - Bú :(

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images