Paintball...?WTF?

Jézusom... Már megint régen írtam. Egyébként nem is lett volna miről. Mármint minden értelemben. Nem lett volna miről, mert elromlott a l...

Jézusom... Már megint régen írtam. Egyébként nem is lett volna miről. Mármint minden értelemben. Nem lett volna miről, mert elromlott a lapim, és nem lett volna miről, mert nem történt velem semmi. :)
Mindegy, azért nagy vonalakban összefoglalom.
Kiderült, hogy osztálykiránduláson paintball-ozni megyünk. Ma meg az derült ki, hogy mi ketten, Patival lehet, hogy mégsem megyünk, csak akkor, ha valaki lebetegedik, vagyis nem megy... Merthogy 18 hely van. 16 diák, akik rendesen tanulnak, plusz ofő, plusz a legutáltabb tanár. Az 18, és nekünk már nem marad hely... Mindegy.
Ezen kívül megjött a csomag, így Barbinak (egy apróság kivételével) oda tudtam adni az ajándékait, amiknek amúgy nagyon örült :D Patinak meg majd az aprósággal együtt adom oda :D
Nos, igen. Ennyi történt, holnap meg megyek a csajokkal be Zell-be. :)
Lépek is, majd jelentkezem :D

       Viki: 5/? - Olvastam a blogját, és megijedtem. Írok is neki! :O
     Moly.hu: 5/5* - ÚÚ *-* Ma délelőttig még csak 14 plecsnim volt, ma délutánra viszont 18 növekedett :D
     A hét: 5/2 - Nem volt különösebben fárasztó, én viszont ennek ellenére is különösen fáradt vagyok.
     SzJG 8: 5/5 - Még mindig imádom, de most nem sírtam rajta. Lehet, hogy első olvasásra azért bőgtem bucira a fejem, mert én is épp előtt búcsúztam el...
     Osztálykirándulás: 5/? - Hát, nem tudom. Anyu elég rendesen kiakadt....
     A fotó: 5/5 - Ez az egyik kedvencem :D Barbival vagyok rajta, és viszonylag normálisan nézek ki rajta :D Majd rakok fel olyat is, amint... khmm.. kevésbé xd
   Angol: 5/5* - Ráálltam, nagyon. Angolul beszélek Siso-val facen, angolul olvasok itthon, levelezek angolokkal a Kaplan-tól, angolul nézek filmet, tételeket próbálok kidolgozni, meg hasonlók. Teperek ezerrel :D
     Német: 5/3 - Arra is ráhajtok, bár ennek kevésbé örülök xd És kevésbé önszántamból történik a dolog xd

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images