Boldog nyuszit :D

Halihóó :D  Először is Boldog Nyuszit mindenkineeeek! :DD Másodszor meg.. uhhmmm.. nem tudom. Vagyis nem történt semmi. Még mindi...

Halihóó :D 
Először is Boldog Nyuszit mindenkineeeek! :DD

Másodszor meg.. uhhmmm.. nem tudom. Vagyis nem történt semmi.
Még mindig tombol a szünet, tegnap anyuékkal főzőcskéztünk, sütöttünk krémest, francia mézes krémest, csináltunk sajtos, sonkás, tojásos tekercset, tojásos-virslis kruplisalátát, meg ettünk profiterolt :D
Tegnap fent voltam hajnali fél 4-ig, megírtam a két fejezetet. De megérte, mert felraktam!! 
Viszont a tegnapi, vagyis mai későig ébrenlét eredményeképpen ma du. fél 3-ig aludtam :$

Egyéb dolog nem nagyon történt... :D
Minden magyar barátnőm visszavándorolt Ausztriába, ennek következtében pedig holnap Pati itt alszik, holnapután találkozunk a csajokkal, elmegyünk pizzázni, úgyhogy most örülök. Mármint én örülök, hogy végre nem vagyok egyedül, ők már kevésbé, hiszen vissza kellett jönniük...

Na, megyek is, hiszen nincs semmi érdekes. Holnap nem hiszem, hogy írok, hiszen itt lesz Pati, de holnapután szerintem jelentkezek :DD
További jó szünetet mindenkinek, élvezzétek! :D

Ui.: Azért ezt a képet raktam, mert rég tettem már ki 1D-s képet :D Itt van Harry nektek :D

     Tegnapi ételek: 5/5 - Még most is teli vagyok :D
     Pati: 5/5 - Holnap itt alszik :D Vííí :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images