Kingston

Halihó! Na, akkor :D Tegnap nem igazán történt semmi...Ja, de, mégis. Ugyanis: MEGYEK LONDONBA!!!!!!! El sem hiszem, még mindig pör...

Halihó!
Na, akkor :D
Tegnap nem igazán történt semmi...Ja, de, mégis. Ugyanis: MEGYEK LONDONBA!!!!!!!
El sem hiszem, még mindig pörgök *-* Jól van, szóval amiről meséltem már. Van ez a program, aminek keretében egész évben (de én nyilván nyáron megyek, jövőre) részt lehet venni egy intenzív angol nyelvtanfolyamon, ami 2-5 hétig tart. LONDONBAN!! 14-17 éves korig lehet menni, ezért én jövőre még tudok, hiszen ha június-júliusban megyek, akkor még 17 leszek :D ^^ Tehát, ebben az 5 hétben (mert nyilván végig ott maradok, ameddig csak lehet) az angoltanfolyam mellett lehet menni egyedül is, de az egyetem (Kingston) szervez amolyan kirándulócsoportokat, és az egyetemi vezetők segítségével megnézünk minden fontos, és kevésbé fontos, ámbár érdekes helyet Londonban. Ráadásul mivel 14-17 évesek lesznek a világ minden tájáról, így tudok majd barátkozni is, lesz Ki mit tud az utolsó estén, tábortűz, meg ilyesmi. Szerintem ez tök hangulatos. ÉS! A megérkezés napján a repülőtérre küldenek egy embert meg kocsit, aki olyan menőn, mint a filmekben egy táblával a kezében fog ácsorogni, és a táblán az én nevem lesz :D Ja, és az elhelyezés. Lehet választani, hogy rendes angol családnál szeretnék lakni, vagy egyszemélyes diákszálláson. Egy szoba, plusz fürdő és konyha.
Anyu is beleegyezett, mert szerinte is tök jó lehetőség, és sokkal jobban meg tudok tanulni angolul, hatékonyabban, mintha otthon, magyarul tanulnék.
MÁR NAGYON VÁROM!!
Szóóval azon kívül, hogy bezsongtam, más nem történt velem tegnap.

Meg nagyon ma sem, ugyanis délben keltem, most meg háromnegyed 1 van, és azóta csak reggeliztem és gépezek. Holnap írok szerintem :D

     Pati: 5/4 - Jön vissza ma! Ez nekem jó, mert nem leszek egyedül, de neki már nem annyira :(
     Kingston: 5/5**** - Vííííííííííí *-*
     Ami: 5/5 - Annyira jó lenne, ha ki tudnának jönni <3 *-*
     Tublr-öm: 5/5 - Alakul :D

You Might Also Like

2 megjegyzés

Flickr Images