Lidl-ös néni

Halihóó :D  Hát, reggelem az nem nagyon volt, ugyanis fél 1-kor keltem. :$ Akkor dióhéjban: Miután (veszekedésre) felkeltem, megebédelt...

Halihóó :D 
Hát, reggelem az nem nagyon volt, ugyanis fél 1-kor keltem. :$ Akkor dióhéjban: Miután (veszekedésre) felkeltem, megebédeltünk, mert anyu is hazaért. Bence nem hozott mirelit sültkrumplit, mert a Spar-ban csak 4 euróért volt fél kiló, annyit meg értelemszerűen nem adunk ki érte. Így a rántott husi mellé zsömlét ettünk :D xd Sebaj. Aztán leültem a gépen elé, és nem telt bele 1 perc, mire megtámadott... :D Kaptam mail-t Bri-től, aminek nagyon örültem, arra válaszoltam, Zsolti válaszolt Moly-on, aminek szintén megörültem, így arra is egyből ment a válasz, fészen is sokan írtak, köztük Réka, aki otthon élvezi az életet a szünet végéig, Kami, aki csak úgy írt, mert szokott, Anyu(?), hogy nemsoká indulunk vásárolni, Siso válaszolt, mert kérdeztem tőle, hogy mi volt ez a hiszti Greg esküvőjén (hosszú), meg Barbi is írt. Úgyhogy mire mindenkinek visszaírtam, meg mindent megnéztem, addigra már volt vagy fél 2, még szétnéztem a szokásos oldalakon, plusz megetettem a tevémet (már 1260 napos!! :D). Egyébként tegnap elkészültem az Árnyvadász-napi rajzommal és kiszíneztem az SzJG borítót, már csak az újságot kell megrajzolni :D Tök büszke vagyok magamra :D
Aztán elmentünk vásárolni a Lidl-be, ahol összefutottunk az évfolyamtársammal (hagyjuk -.-"), meg míg várakoztunk Kati nénire, aki hazadobott minket, mert sok mindent vettünk, beszélgettünk anyuval, és egy nő odajött, és kérdezte, hogy Mo-ról jöttünk-e? Mi mondtuk, hogy igen, és a néni megdicsérte, hogy nagyon szép nyelv. Én tisztára odavoltam, hogy ugye?! :D aztán bement a boltba, és kifelé jövet még mondta, hogy hasonlít a nyelvünk egy kicsit a Finn-re. Ezt nem tudtuk hogy lereagálni, csak mondtuk, hogy nekünk nem tűnt fel. Meg megkérdeztük a nénit, hogy honnan jött, és modnta, hogy ő meg Indonéziából, de már 34 éve. Tátva maradt a szám...
Na igen, más nem volt... Most megyek, még megrajzolom az újságot, meg írok, mert MissMe megint indított novellapályázatot, amire írni szeretnék, meg folytatnom kéne a sztorikat, mert el vagyok úszva, egy hete nem volt új rész... :(
Este szerintem írok, de lehet, hogy már csak holnap... :)

     Lidl-ös néni: 5/5 - Nagyon aranyos volt :D
     Történetek: 5/1 - Uhh :(
     Barbi: 5/4 - Ők is mennek haza holnap, én meg egyedül maradok magyar lány :( De azért remélem, hogy jól fogják magukat érezni :D
     Deszy: 5/5* - Még egy barátnőő :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images