Pitch Perfect

Sziasztok! Nos... Fogalmazzunk úgy, hogy nem vagyok az a koránkelő típus. Ma 3/4 1-kor keltem. :3 De legalább kialudtam magam :D A tegn...

Sziasztok!
Nos... Fogalmazzunk úgy, hogy nem vagyok az a koránkelő típus. Ma 3/4 1-kor keltem. :3 De legalább kialudtam magam :D

A tegnapi napról annyit, hogy egész nap írtam-olvastam, valamint meglestem (4x) a Pitch Perfectet. Először angolul, felirat nélkül (tök sokat értettem, majdnem mindent :D Mondjuk, a kopoltyú gondot okozott x), aztán magyar felirattal, aztán megint angolul, majd anyummal felirattal :D. Nagyon jó *-*
Tegnap más nem is történt szerintem. A 4 részből megírtam egyet, plusz belekezdtem egy novellába a kettőből... :D
Ja, és este találtam egy elképesztően jó oldalt!! *-* Úgy van, hogy ki lehet menni Angliába, ahol különböző egyetemeken (én a Kingston-t találtam) van nyári nyelvtanfolyam 2-5 hétig, és közben egy csomó programot szerveznek, meg vagy családoknál leszünk elszállásolva, vagy diákszálláson a kampusz közelében. És én akarok!! *-* És ezt még idén kéne, mert 14-17 éves korig kéne, én meg idén nyáron töltöm a 17-et, de még beférnék... annyira jó lenne *-*

Ma meg felkeltem, egyből ebédeltünk, anyu hazajött, és azóta netezek. Semmi különös :DD
Ha lesz valami, írok! :D

     Kingston: 5/5*** - Annyira jó lenne *-*
     Pitch Perfect: 5/5* - Imádom :D
     Novellák, sztorik: 5/2 - Nem haladok :(

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images