Visszatérés :D

Jól van, azt hiszem, bocsánatkéréssel tartozom, amiért így eltűntem, plusz, ki is töröltem a blogot. Sajnálom, úgy éreztem, felesleges lenn...

Jól van, azt hiszem, bocsánatkéréssel tartozom, amiért így eltűntem, plusz, ki is töröltem a blogot. Sajnálom, úgy éreztem, felesleges lenne írnom, de rájöttem, hogy ezt nem másnak írom, hanem magamnak, hogy ez egyfajta napló, amit majd visszaolvashatok, ha úgy tartja kedvem.
Szóval itt vagyok, és írok.

Gondolom, mindenkinek feltűnt az új dizájn. Már untam a régit, és ez jól is néz ki, meg kicsit változatosabb is. Fent találjátok az elérhetőségeimet, a blogjaimat, minden velem kapcsolatos dolgot, plusz a néptáncos visongásomat :D

Most tisztára be vagyok zsongva, ugyanis van az SzJG oldalán egy verseny, amire én is rajzolok. tudom, furcsa, főleg, ha azt nézzük, hogy még óvodában leragadtam a pálcikaemberkéknél, de azért próbálkozni lehet, és már nemsokára kész! Majd rakok fel képet :D
Nos igen, ez az egyik ok, amiért zsongok. A másik, kettes számú ok pedig, hogy van egy lány, aki valami elképesztő könyvjelzőket csinál, személyre szabottan, és én most rendeltem. Tényleg jók!! *-* Az lesz a kép, amit kirakok!

Mindenképp meg akarom említeni: BOLDOG ÁRNYVADÁSZ NAPOT MINDENKINEK!!
Erről is rakok ki képet. Ma van a hivatalos Árnyvadász nap, így ide is kiírom:
Zsófi vagyok, 1 éve Árnyvadász.  :D

Ja, igen. Elmesélem még az elkeseredésem okát is. Elúsztam :( Nem tudom megírni az új fejezetet! Pedig mindkettőhöz van ötletem, de egyszerűen nem tudom normálisan, élethűen megfogalmazni! :( Tisztára kiakasztó... :(

Szomorú hír, hogy Dórim felszívódott, így egy ideje már nem hallottam felőle, csak a könyves blogján olvasottakról tudom, hogy él még. ha olvasod: Remélem, jól vagy!
Jó hír: Az kettő is van ^^
Új barátokra tettem szert!! Az egyik Siso, aki az 1D-s Gportal-t szerkeszti, írja, és Facebook-on szoktam vele beszélgetni, nagyon jófej, egy hullámhosszon vagyunk :D És, ha minden összejön, akkor, mikor legközelebb hazamegyek, május 30-án össze is futunk! Nagyon jó lenne! Szorítsatok, hogy sikerüljön! 
A másik pedig Balázs, akivel Moly-on ismerkedtem meg. 14 éves, és tök okos, meg kedves! Jókat beszélgetünk vele is :D

     Szünet: 5/4 - inkább téli, mint tavaszi, de legalább van :D
     SzJG rajz: 5/5 - alakul :D
     Cortez: 5/? - kerestetik. Lehet, hogy kéne ilyen plakátot csinálnom :D
     SzJGer.hu: 5/5* - Már csak 4 nap, alig várom! *-*

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images