Rubinvörös

Sziasztok! Eddig ide még soha nem írtam könyvről, mármint véleményt nem. Hosszan. Most kivételt teszek, mert tetszik. Persze, a Tökélet...

Sziasztok! Eddig ide még soha nem írtam könyvről, mármint véleményt nem. Hosszan. Most kivételt teszek, mert tetszik.
Persze, a Tökéletes Kémia 2. is tetszett, meg a Csitt Csitt 3., de ez első kötet, és szerintem elég sokat elmond, hogy kevesebb, mint 8 óra alatt elolvastam. Oké, közrejátszott, hogy suliban is azt olvastam, és hogy csak 278 oldalas volt... Valószínűleg a Zafírkéket, a második részét is egy negyed nap alatt el fogom olvasni, mert eddig nagyon tetszik. 
A főszereplő, Gwendolyn szimpatikus, de sem Ő, sem Gideon -a főszereplő pasi - nem kedvenc. Az abszolút favorit, azoknak, akik már olvasták:  Robert, a szellemkisfiú, aki 7 évesen belefulladt egy medencébe egy szülinapi bulin, a másik pedig Madame Rossini, a varrónő.
Most láttam meg az egyik oldalon, hogy lesz film is a rubinvörösből. Idén jön ki, de először csak németül, merthogy Kerstin Gier német írónő. De remélhetőleg a megjelenés után nem sokkal magyar szinkronnal, de legalább feliratosan is megjelenik. <3

Puszi: Zsó ×××

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images