Vááá :D

Sziasztok!!! :D Igen, pöppet későn van, de nem annyira zavar.  Na. Tudjátok, mi van? Vasárnap, persze. De neeem. Az van, hogy neveztem ...

Sziasztok!!! :D Igen, pöppet későn van, de nem annyira zavar. 
Na. Tudjátok, mi van? Vasárnap, persze. De neeem. Az van, hogy neveztem egy pályázatra. Van egy oldal, MissMe oldala, ahol mindig vannak novellaíró pályázatok. Na. Most úgy döntöttem, benevezek. A mostani pályázat lényege, hogy megvannak adva címek, azok közül kell kiválasztani egyet, és arról kell írni. Max 5000 szavas lehet, tehát 8 oldal.  Nézegettem a címeket (Én megtenném; Ha megcsókolnálak; Azt hittem, jobb lesz egyedül; Three little words; Pont ott voltál), és ahogy a 3,-on és a 4.-en a szemem, beugrott egy szó: Levél. A novellám egy levél lesz. Többet még nem árulok el, de nagyon izgatott vagyok! :D  Kíváncsi vagyok, sikerül-e. Nem megnyerni, egyáltalán, megírni. Mármint elfogadhatóra. Nem is tudok aludni, ezért írok.
Nóri, aki a fejléceimet szokta csinálni azt ígérte, hogy mára csinál nekem ide fejlit, mert mint láttátok, megváltozott egy kicsit a háttér. De nem küldte, így még várok.  
Viszont: 
  • A Still The One-on dizájnváltás, és chatbox van! Írjatok! :D Egyébként ezt a történetet, a STO-t WORD-ben írom, ahol is az eddigi 6 fejezet 24 A5-ös oldal!! És, összesen 8.140 szó! El sem hiszem!! Mennyit írtam! Nekem ez tök nagy szám. :D 
  •  A Londoniszerelem című blogon pedig, amit Pati ír, egy csomó változás van! Szintén van chatbox, plusz 3 fül: Szereplők, Kritikák és Fejezetek. Jut eszembe: Kritikát bárki írhat, aki elolvassa a történetet. Mindenkire kíváncsiak vagyunk, mindennel kapcsolatban: lehet az a kinézet, a történet, az írásmód, bármi. Mert így, ha nem írtok, fogalmunk sincs, merre haladjunk. Oké, ennek most eléggé hirdetés szaga van, de az is kell. :D
  • Plusz a Fogadás-on is van új fejezet!! :D
  • A Nyertem blogom pedig szünetel, az oldalon le is írom, miért... Nem zár be, csak agyalok a folytatáson. :D
 Holnap, illetve ma egyébként megyek síelni. Barbival megyünk, de jön Pati és a bátyja, Máté is, hogy körülnézzenek. :D 

Apropó Pati: Annyira örülök, hogy végre itt van! Anyuval a héten többször is összevesztünk, legutóbb pénteken, de akkor annyira, hogy azt kiabálta utánam, miközben kiléptem a lakásból, hogy Többet haza se menjek.... Na, aznap Patihoz igyekeztem, hogy végre találkozzunk, mert már tökre hiányzott. Úgy voltam vele, hogy már nagyon elegem van, és végre kisírhatom valaki vállán magamat, de ahogy megláttam, mintha a rosszkedvemet elfújták volna. Egy csomót nevettünk, megnéztük a Magyar Vándort, popit zabáltunk, beszélgettünk, megmutatta az új tetkóját, ami amúgy egy mancsot ábrázol, a gitárját, amit próbáltunk behangolni elég kevés sikerrel, mert a hangolóm Kaminál maradt. Szóval el is felejtettem, hogy volt valami bajom. Péntektől kezdve tehát tök happy vagyok. Oké, ez önzőség, mert pontosan tudom, hogy Pati meg mennyire nem örül annak, hogy itt van, de én azért egy picit mégis örülök neki. :)

Szóval a hetem kicsit zsúfolt lesz. Nem napi szinten, hanem úgy ömlesztve. Minden nap a Three Little Words-öt fogom írni, közben gépelem a STO kövi fejezetét,  agyalok a Nyertem folytatásán, úszok, síelek, korizok, erre a blogra írom a beszámolót, interneten leskelődöm új, jó blogok után és természetesen olvasok és 1D-t, Ed Sheeran-t, meg Little Mix-et hallgatok. Ja, és ismerkedem egy számomra teljesen új, kanadai énekessel, Chrisopher-rel. Itt egy száma, az Against the Odds. Imádom. Már most. :D
Ja, még a beszámoló előtt, lehet, hogy holnap, vagy hétfőn hozok egy bejegyzést a kedvenc Tumblr-ös képeimmel. :D

Hát, kb. ennyi lennék, igyekszem minnél előbb hozni a beszámolót :DD
Puszil: Zsó×××

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images