Az év első bejegyzése

Sziasztok!! Immár Ausztriából jelentkezem. Először is boldog új évet mindenkinek! Remélem, ti is a szeretteitekkel, legyenek azok barátok ...

Sziasztok!! Immár Ausztriából jelentkezem. Először is boldog új évet mindenkinek! Remélem, ti is a szeretteitekkel, legyenek azok barátok vagy a család töltöttétek a szilvesztert, ahogy én is tettem.
Terveim szerint a héten jön egy hosszabb bejegyzés, amiben majd leírom, mik is történtek velem Otthon, plusz lesznek képek is. Azért nem ma, mert egyrészt édesanyám eldöntötte, hogy ma megyünk  úszni, mi pedig nem ellenkezhetünk akaratával, másrészt pedig ma még kiposzterezem a falamat, begépelem az új fejezetet a Still The One-ba, ugyanis eredetileg csütörtökön lett volna az új rész, de mivel akkor még Mo-n voltam, így átraktam szombatra, de tegnap annyira fáradt voltam, hogy nem bírtam begépelni, így átcsúszott mára. De a héten mindenképp írok ide is egy hosszabbat képekkel tarkítva! Addig is búcsúzom, és megnyugtatásképpen: fantasztikusan éreztem Otthon magam, mindenkinek köszönöm!!

Puszi: Zsó×××

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images