Infóóóóóóón :D

Sziasztok .:D    Na, most infó óra van. XD Szóval, elmesélem, mi történt velem eddig. Reggel gép, rendrakás, fürdőszoba. Aztán Kamyval ment...

Sziasztok .:D

   Na, most infó óra van. XD Szóval, elmesélem, mi történt velem eddig. Reggel gép, rendrakás, fürdőszoba. Aztán Kamyval mentem suliba. :D Angol nyelvtan... Ne is emlegessük. De előtte nagy, világrengető terveket szövögettünk Kittimmel. :D:D Reszkess világ!! XD Szóval, angol nyelvtan után Vivimet vigasztaltam, vagyis vigasztaltuk. Matek tanár nem volt. ISTENI ÁLDÁS!! Aztán Zsoltikáék azzal rémisztgettek minket, hogy az igazgatónő jön be. Ott rémüldöztünk, aztán kiderült, hogy Taczman tanárnő jön be. :DD Őt nagyon szeretjük, és nagyon szeretem én is.  Ott megcsináltuk az angol nyelvtan házit. Meg olvastam. Utána meg szünetben ( infó előtt) lementem , vagyis lementünk Kittimmel a büfébe. :D Vettem melegszendvicset. Meg ott még megölelgettem Vivimet is, és ment el a filharmóniára. XD De ma még találkozunk, mert 7. órában itt maradok, ha egyedül is, de maradok gyakorolni a táncot zenére. Meg neki is 7 órája van, szóval találkozunk. :D Aztán szünetnek vége lett, Montvai késett 10 percet. Aztán most azt csinálunk, amit akarunk, mert tiszta ideg, mert nem találta a kulcsot. Szóval "pihenünk". Aztán meg még 1 ilyen infó, és egy angol kom. Ja, és 6. órában Kati nénje behívott minket, akiknek nincs órája próbálni. Ez még TALÁN oké is lenne, de nem, mert NEM AKAROK ÉNEKELNI!! XDDD De alkut kötöttem Nikivel, hogy megkérdezem, hogy kihúzott-e minket is Celjéből 2 TÁBLA CSOKIÉRT!!! :DDDDD XD De megyek is.
Alohaaaa^^

Üzenetek
  • Dani: Veled majd beszélni szeretnék!!!
  • Vivi: Ne legyél szomorúú!!!:( Tudod, hogy számíthatsz rám!!
  • Debi: És nem vagyok vén!!!!!!!!
  • Letty: Akkor hogy lesz??
  • Gabi: A könyv még ráér!!
  • Kitti: A tüntetést megcsináljuk!!! :DD
  • Bence: A kicsi még nem árt. :) Belefér. :)
 Idézet:
"Sose magyarázkodj. A barátodnak nem kell, az ellenséged nem fogja elhinni."

"Érdemesebb a barátságért élni, mint a szerelemért meghalni!"

You Might Also Like

1 megjegyzés

Flickr Images