:'(

HY! :(    Bocsi, most csak egy kicsit, és legeslegutoljára panaszkodom. Biztos senki nem kíváncsi a nyavalygásomra.Mindegy. Nem nyavalygok....

HY! :(

   Bocsi, most csak egy kicsit, és legeslegutoljára panaszkodom. Biztos senki nem kíváncsi a nyavalygásomra.Mindegy. Nem nyavalygok. Majd ha valakit érdekel, kérdezzen meg, és talán elmondom neki. De lehet, hogy megkímélem a hangomtól is. Mindegy. szóval infó után még volt egy angol kommunikáció. Azon nem volt semmi, megint röhögtünk, meg csináltunk összefoglaló feladatokat. :) Meg kaptam egy + pontot. Aztán meg bementünk énekkarra. Ott Kati nénje konkrétan kijelentette, hogy felesleges vagyok... Hát jól van, ha így gondolja... lehet, hogy tényleg az vagyok... Mindegy. De Barbi megvédett. Köszönöm. :) Meg utána táncoltunk Nikivel. Meg hülyéskedtünk is. A tánc már egészen jól megy zenére... nekünk... Szóval utána meg még beszélgettünk Nikivel, és mentünk haza. Vagyis én mentem Evi, Vivi, meg egy csaj után.De aztán az OTP-nél odajött hozzám is. Mármint Molly. Aztán meg elkísértük Evit hozzájuk. Vivi lekéste a buszát. Futott utána. Elérte. szerencsére :) . Én meg szépe lassan mentem hazafele. A Vizu-nál találkoztam Muharival, meg Jucussal. Aztán mentem tovább. Itthon ette, átöltöztem, készülődtem, meg leültem a géphez. Aztán meg elmentem. Ott majdnem nem volt próba. De aztán volt. :) Táncoltunk egy kis gyimesit, egy kis bogyiszlóit, egy kis bődit. Ennyi. Aztán meg a szólós párok táncoltak. Vagyis először táncoltunk nyírségit közösen, aztán 2 párjával. Aztán meg a szabadon választottakat is eltáncoltuk. Na, ott kikészültem. A többieké hihetetlenül jó volt!! A miénk meg... Elbasztam a lépéseket, a csujogatást, mindent. Nem is tudom, minek indítanak egyáltalán... És ezt most nem azért mondtam, hogy lekezdjétek bizonygatni, hogy nem is igaz! Jó vagyok!! Felesleges lenne. azon gondolkoztam, hogy teljesen felesleges volt az a 9 év tánc... Mindegy. Aztán Zsóval még beszélgettünk. :) Jó volt. Hiányzott már. Meg Nolya is, meg Liz is. :) Aztán hazajöttem, és itt ülök. Ennyi. De mennem kell.  
Sziasztok.

Üzenetek:
  • Liz: Köszönöm a vidítást. :)
  • Nolya: Neked is, és nagyon hiányoztál már! :) Az az egér meg nem bánt senkit! :)
  • Vera, Kriszti, Debi, Vivi: Köszi, de nem igaz. Szar vagyok, és kész.
  • Bence: Örülök, hogy tényleg jó a kedved. Vagyis remélem, hogy elmondanád, ha rossz lenne! Vagyis, ha baj lenne.
  • Molly: Örülök, hogy elérted a buszt. :)
Idézet:

"Az életben eljön egy olyan szakasz, mikor nem a szerelem uralkodik a szívünk felett. Ekkor tudjuk csak igazán értékelni a barát szót."

"Ha meghalok...talán lesznek barátok, akik meggyászolnak, akik továbbviszik közös örömeinket és fájdalmainkat, akik hordozzák az emlékem. Ez a lélek halhatatlansága, a végtelen örökség, a gyász táplálója. De egyben a hité is."

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images