Idézetek kora reggel... :)

Csak pár idézetet szeretnék kitenni, mert találtam nagyon szépeket: "A barát olyan, aki ismeri a szívedben rejlő dallamot, vissza tudj...

Csak pár idézetet szeretnék kitenni, mert találtam nagyon szépeket:

"A barát olyan, aki ismeri a szívedben rejlő dallamot, vissza tudja azt neked énekelni, akkor, ha te elfelejtetted"

 "Az igaz barát olyan, mint a levegő. Amíg mellettünk van, észre sem vesszük. De amint eltűnik, hiányzik. Hiányzik, mint az oxigén a tüdőnkből. Megfojt a tudat, hogy hagyam úgy elmenni, észre sem vettem, mikor eltűnt mellőllem. De mire észrevettem, már késő..."

"Az igaz barátok azok, akik a legközelebb álnak hozzánk.
Az élet minden terén számíthatunk rájuk,
Mellettünk vannak jóban, rosszban egyaránt.
Ha bármi rosszat elkövetnek ellenünk,
Nem tudunk rájuk haragudni.
Mert a szívünk mélyén jól tudjuk,
Hogy ők sosem bántanának meg szándékosan.
Ezért ha ilyen eset mégis előfordul,
Akkor szó nélkül meg tudunk nekik bocsátani."

"-Ha én újra kezdhetném az életem és választhatnék,akkor egy pillangó lennék egy mezőn.Te mi lennél?
-Én meg a mező lennék telis-tele virággal és megengedném,hogy ott repkedj,így mindig barátok maradhatunk."

"A jó barátot ha megkéred,hogy mondja el a véleményét rólad,csupa jót mond.De csak az igaz barát fogja merni megemlíteni a hibáidat is.. "

"Egy jó barát meghallja a legnagyobb zajban is, ha mondod mi a baj, de egy igaz barát akkor is ha nem mondod..."

"A jó barát, ha nem is mutatod, látja, hogy rossz kedvű vagy. Az igaz barát ilyenkor nem kezd el kérdezgetni, hanem átölel, vagy megfogja a kezed és elmondja, hogy minden rendben lesz."

"Elég nehéz mosoly mögé rejteni a könnyeket, de nem lehetetlen. Ráadásul vannak olyanok akik különleges erővel vannak megáldva egy láthatatlan szemüveget viselő emberkék, akik akkor is látják a könnyidet, ha elrejted őket. Ezek a különleges erővel és szemüveggel rendelkező egyének, a barátok."

"Mikor megkér, hogy annyira öleld meg, amennyire szereted őt, megöleled, de legbelül úgy érzed, hogy nem tudod annyival megmutatni, legszívesebben belebújnál az Ő testébe, hogy úgy ölelhesd meg.."

"Az igaz barát nem kérdezi, hogy mi bánt mert mindent pontosan tud rólad és érzi, hogy ki vagy mi bánthatott meg."

"Átgázolhatsz rajtam, felgyújthatsz és nevetve továbbállhatsz, de én akkor is szeretni foglak és a barátom leszel..."

"Ha eltűnik az alagút végéről a fény, akkor van a legnagyobb szükséged egy barátra, aki odaáll melléd egy fáklyával, megfogja a kezed és addig vezet, amíg meg nem látod az első fénysugarat. De ha nincs senki, a legkisebb kavicsban is elesel, felhorzsolod valamidet, és egy idő után ez a fájdalom elviselhetetlen lesz."

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images