Good morning!

Jó reggelt.       Unalmamban írok megintcsak. Amúgy meg tanulnom kéne a törit, mert Hamar Zsolti nem csinálta meg helyettem!!! De majd még ...

Jó reggelt.

      Unalmamban írok megintcsak. Amúgy meg tanulnom kéne a törit, mert Hamar Zsolti nem csinálta meg helyettem!!! De majd még alkudozunk!! :P De nem tanultam meg. Majd ott összeszedek valamit. Vagy út közben átolvasom. Menni fog az... remélem XD Már jobb a kedvem, de...de akkor is az a véleményem, mint tegnap volt. Nem változott. Mindegy. Tegnap este óta semmi nem történt velem. Még átszaladtam Lindáékhoz. :) Dzsina már nagyon nagyon picit rá bír állni a lábára... A szemem láttára, meg Kriszta szeme láttára ütötte el az az autó. :( De már jobban van egy picit. :)  Aztán meg lefeküdtem, és aludtam. Legszívesebben most is visszaaludnék. :P De ki nem?? XD Ennyi volt, meg ma reggel felöltöztem, meg  fürdőben volt egy kis dolgom. XDD Ja, meg épp az előbb Valter próbált meg belém lelket önteni. Mármint a tánccal kapcsolatban. :) De mennem kell. :)
Sziasztok!


Üzenetek:
  • Nolya: Az egértől majd megvédelek!! :)
  • Valter: Köszönöm. :) Remélem, hogy tényleg úgy lesz, ahogy mondod.
  • Linda: Jobbulást Dzsinának. Megvannak a karkötők?? Majd látni szeretném őket!! :P
  • Zsó: Nekem meg majd csinálunk önbizalmat. Fogalmam nincs, hogy, hogy, de megoldom. Nem hagylak így!! NEM!! Nem vagy csúnya. Na mindegy, erről mi még beszélünk. :)
  • Liz: Akkor pénteken együtt leszünk?? :)
  • Kitti, Gabi: Ti meg jöttök hozzám aludni most hétvégén!! :DDD
  • Zsó még egyszer: Te meg vagy jössz, vagy én megyek!! Évát sem láttam már karácsony előtt óta!!!
  • Bence: Majd rád írok. Amúgy: nem, nem írhatod ki!! XD Baj, ha megkérdezzük?? XD
  • Dani: Még mindig szeretnék beszélni veled, de nem úgy. :)

Idézetek:

"Az igaz barát nem kérdezi, hogy mi bánt mert mindent pontosan tud rólad és érzi, hogy ki vagy mi bánthatott meg."

"Inkább kapj egyetlen őszinte ölelést, mint száz ál mosolyt."

"Rengeteg ember próbálta már megfogalmazni, kiket is nevezünk barátnak. Sokan azt hiszik, hogy ugyanaz mint a haverok, pedig ez teljesen más. A haverokkal jól érezheted magad, a haverokkal hülyéskedhetsz, a haverok veled együtt nevetnek. A barátokkal is megteheted ezeket, de ők nem csak a boldog perceken osztoznak veled, hanem a szomorúakon is.. Amikor minden erőddel azon vagy, hogy ne mutasd ki a külvilágnak, hogy belül szomorú vagy, és csak mosolyogsz, ők akkor is tudják, hogy valami nincs rendben. Ők soha nem hazudnak neked, és pont azért vannak, hogy melletted legyenek mindig. Ők készen állnak arra, hogy megvigasztaljanak téged ha szükséged van rá, és, hogy te is adhass nekik valamit magadból. Ők soha nem fordulnak ellened, és mindig kiállnak melletted. Elég ha csak a szemedbe néznek, és tudnak mindent. Nem hagynak magadra amikor nagyon egyedül érzed magad, és a legfontosabb:
Ők nem foglalkoznak azzal, hogy mások mit gondolnak rólad, ők nem hiszik el rólad a hazug pletykákat, őrájuk örökre számíthatsz, mert ők az igazi barátok..."

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images