Hűűűűűűűűű!!

Sziasztok :D     Na, csak egy gyors összefoglalást a mai napról.     Reggel Kamyval suli. Törin nem feleltem. Amúgy Kittimmel minden szüne...

Sziasztok :D

   Na, csak egy gyors összefoglalást a mai napról.
    Reggel Kamyval suli. Törin nem feleltem. Amúgy Kittimmel minden szünetben lementünk a büfébe. XD :D Aztán matekon hála Istennek, megint nem volt matek tanárnő. Taczman tanárnő jött meg helyette, és egy nagyon szép filmet néztünk meg. Nem néztük végig, szóval kölcsönkértem tanár nőtől. :P Aztán megint büfé. Angol összkészségen megint hülyültünk, meg a b-sek ofője bejött, nem tudjuk, minek. XD Aztán magyar, azon inkább csak megint összefoglaltunk. Szünetben--> büfé with Kitti. :) Lyukasban kb. végig lent voltunk Kittivel. Meg vett nekem megint -.- melegszendvicset. :) Aztán 2 angol nyelvtan... unalom...de a 2 között, ki hinné: Kittivel büfé!! Csak beszélgetni megyünk le nagyjából mindig. Aztán második angol nyelvtanról negyed órával előbb eljöhettünk, mert menni kellett át a színpadra próbálni. Niki még nem volt kint, mikor mi leértünk, szóval bekopogtam. Akkor már öltözött, persze mikor kopogtam, mindenki szeme 5 méteres lett, hogy ki az... XD Mindegy. Aztán Kati néni még mondta, hogy lesz próba holnap 7. órában, szerintem én bemegyek, nem bosszantom, szombaton 8-tól, meg hétfőn valamikor... -.- Király... Mindegy. Aztán próbáltunk, hát... nem mondok véleményt. XD De lesz rontás, nem is kevés. A tánc, az szerintem meglesz. Majd még előtte próbálunk. Mindegy. Táncoltunk is, ugye sokat, én meg pólóban táncoltam, mert nem volt pulcsim, kabátban meg szar... És nem fáztam egyáltalán. Hazaértem, levetkőztem és 1 óra után nem éreztem még mindig a karomat. Meg megnéztem, és lila volt a kezem... Hát erről ennyit. XD Égés lesz... XD De legalább szerezni fogunk nekik egy jó napot. XP Bárcsak a többiek is így gondolkodnának!! Mindegy. Aztán hazajöttem, ettem, jött Linda, gépeztem, olvastam. Most megfürödtem, és lefeküdtem. Ennyi, nagyon röviden. XD Sajnálom, hogy Vivivel ma nagyon keveset beszélgettem. :( De Kittivel meg annál többet. Mindegy. Mennem kell, és holnap szurkoljatok, és aki nem lép fel, az ne röhögjön, mert ha megteszi, akkor... najó, ne akarjátok megtudni. XD 
Jó éjt!! :D

Üzenetek:
  • Dani: Jó, hogy végre beszéltünk.
  • Zoli: Jobbulást, és remélem, hogy szerdán már jöhetsz!!
  • Kittim: Annyira szeretlek, köszi a melegszendvicset, és, hogy itt vagy nekem, és tényleg bármit elmondhatok neked!!
  • Gabi: Köszi a könyvet :P
  • Letty, Móczi: Köszi, hogy megtanítottátok a táncot. :D
  • Kati néni: Be lehet kapni!! XDDD
  • Bence: Ugye,  milyen szar, mikor minden bejegyzést lájkolnak?? XDD
  • Debi: Köszi, jók a képek :DD
  • Brí: Jobbulást neked is!! :D
  • Detty: Neked is jobbulást!! Gyere szerdán!! :D
  • Molly:Jó szórakozást!! :DD

Idézet:

"Ne sírj olyanért aki nem sírna érted!"

"Ezernyi emlék, mely nyomot hagyott bennem. Sok millió szó, melyet felidézve könnyes lesz szemem. Csillagnyi mosoly, melyet ti szereztetek nekem..köszönöm Barátaim, hogy vagytok nekem."

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images