Good morning, everybody!!! :D

Good morning!! :D    Nemrég keltem fel. :) Jót aludtam, csak még most is hullafáradt vagyok... De nem baj. Majd alszom hétvégén. Vagyis nem...

Good morning!! :D

   Nemrég keltem fel. :) Jót aludtam, csak még most is hullafáradt vagyok... De nem baj. Majd alszom hétvégén. Vagyis nem mindkét napon, mert szombaton énekkar, és még aznap valamikor jön Gabi és itt alszik!! :DD De várom!! :P Ezek szerint, megint nem fogok aludni. De nem zavar. Addig jó, míg nem esek össze. :P Utána meg biztos kipihenném magam. XD Na mindegy. Ma nem lesz semmi különös. Csak a szokásos 5 óra, utána lesz 1 lyukasom( kivételesen ) aztán meg 7. órában táncolunk. :D Aztán meg jövök haza, és megyek táncra 1 órval korábban, mint kellene, mert gyakoroljuk Valterral a Gyimesit... Dejó lesz-.- Utána lesz a rendes próba, aztán meg a tanulás.... :( Na, mindegy. Mennem kell, bocsi.
Sziasztok! :D

Idézet:

"Egy átlagos barátnak beszélhetsz a gondjaidról, az igaz barát segít megoldani őket"

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images