After lessons..and before folk dance... XD

Halihó     Na, mikor írtam? Reggel? Oké. Akkor: Reggel Kamyval suliba mentem. Angol nyelvtanon nem volt semmi. Tanultunk meg tömérdek házi....

Halihó

   Na, mikor írtam? Reggel? Oké. Akkor: Reggel Kamyval suliba mentem. Angol nyelvtanon nem volt semmi. Tanultunk meg tömérdek házi. Matekon nem volt csak a szokásos. Dupla infó. Azon megint azt csináltunk amit akartunk. :D Ehhez hozzá tudnék szokni. XD Angol kommunikáció: Szt-ben, jól elvoltunk, jók voltak a feladatok. Aztán meg volt egy potya lyukasom. Akkor bementünk az NBA-ba, meg Lettyékhez. :D Aztán meg vissza táncra, és utána megvártam Viviéket, és elmentünk a buszmegállóba. Vivinek szar volt a kedve. Aztán meg beszélgettünk, és felvidult. Hála nekem!! XD :D Utána hazajöttem, ettem, és gépezek. Mostmeg rohanok táncra. 
Csövee! Majd még írok. :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images