The end of this day ;D

Sziasztok! :D    Majdnem megkérdeztem, hogy mizujs. XD Jött volna zsigerből XD Na mindegy. Akkor nem kérdezem. Szóval amióta infón írtam ne...

Sziasztok! :D

   Majdnem megkérdeztem, hogy mizujs. XD Jött volna zsigerből XD Na mindegy. Akkor nem kérdezem. Szóval amióta infón írtam nem volt szinte semmi.De, azt kihagytam az előző bejegyzésemből, hogy angol kommunikáción tanárnő megengedte, hogy mi tartsuk a 100. órát! És Anim meg én elvállaltuk!! :D Alig várom!! :D Nagyon jó lesz. Aztán... a másik infón is elfoglalhattuk magunkat. :D Ilyenkor imádom Montvait!! :P  Aztán meg míg váram Viviéket, addig Kittim meg Gabim ott maradtak velem, és dumáltunk!! Hülyültünk egy sort Montvain. Tudom, nem szép dolog, de hát most na... XD Aztán meg jöttek Viviék, Kittimék meg leléptek. De ők még a részeg bácsinál. XD hosszú, mindegy. Aztán meg elmentünk a buszmegállóba, ott hülyültünk, meg beszélgettünk Vivivel,  Nándival, Tomival, Vivivel meg Petivel. :P Jó volt. Aztán meg Nándi " besértődött", mert Vivi nem adott neki ölelést... XD Mikor elindultunk, mert elment a busz, találkoztunk Borival. Vele csak pár mondatot beszéltem, aztán meg már mentünk is. Nándival megálltunk a zúgónál, és megbeszéltük, hogy kéne a Zagyva fölé üvegből egy McDonalds. XD De milyen jó lenne már!! :P Szóval tervezgettünk, aztán meg mentünk tovább. Beszélgettünk hülyültünk, aztán meg elértünk hozzánk. Kihívtuk Szepit, vagyis ahogy Vivi hívta Sziszanyusziii-t. XD Ő elszórakozott vele, én meg néztem videót. XD Utána még dumáltunk, hülyültünk az árnyékokkal, meg úgy mindennel. :D De szeretem Nándit is!! :DD Aztán...bejöttem, és leültem gépezni. Idézetek, meg a szokásos. Minden, kivéve a tankönyveket. XD De nem baj. Utána meg ide kellett engednem öcsémet. Addig unatkoztam. TV meg ilyenek. Aztán úgy döntöttem, hogy átmegyek Lindáékhoz. Roli tisztára fel volt pörögve!! :D De olyan aranyos volt!! :DD IMÁDOM!! :D Meg azért mentem át, mert Krisztának megígértem, hogy kibonthatja a hajam, mert így látni fogja, hogy van megcsinálva, és legközelebb ő is megtudja majd csinálni nekem. :D Aztán meg hazajöttem, és leültem a géphez. Ennyi. Most meg majd megyek fürdeni, aztán még unatkozok egy sort, és alszom. :P Jó éjt!! :D
Csöveee^^

Üzenetek:
  • Bence: Megintcsak úúúúúúgy örülök a jó kedvednek!! El se hiszed!! :P
  • Gabi: Szólj, ha kell majd a füles!!
  • Kitti: Szerintem is csak le akart esni a sapkája!! :P
  • Debi: Mi a baj??? Olyan szomorú vagy, és nem írsz vissza!! :(
  • Letty: Gyógyulj gyorsan!!! :)
  • Molly: Nyuszipamacs!! :D

Idézet:

"Egy átlagos barát szuper ajándékkal állít be a szülinapi bulidra, az igaz barát segít a buli előkészületeiben és a romeltakarításban."

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images