At 17:28

Sziasztok!! :DD   Na, ma jó napom volt. Végig pörögtem. Elején Kamyval mentem suliba, szokásosan. :P  Aztán suliban kimentem a portás &quo...

Sziasztok!! :DD

  Na, ma jó napom volt. Végig pörögtem. Elején Kamyval mentem suliba, szokásosan. :P  Aztán suliban kimentem a portás " asztalhoz", vagy akármi is az. PULT!! :D Ott vártam Lettyt, mert azt hittem, hogy előbb ér be, mint Vivi. De nem. Vivi kemény fél perccel korábban jött!! :P Akkor megölelgettem Lettyt is, meg Mollyt is. Felkísértem Vivit, szokásosan. Közben beszélgettünk. Aztán becsöngettek, és lementem. Letty a teremben odaadta a SIM kártyát. Tökjó, hogy van kártyám!! XD Köszönöm neked ezúton is!! Aztán meg töri. Azon csak a szokásos. Szünet. Viki, meg Vivi lejöttek hozzám. Vagyis nem hiszem, hogy pont hozzám, de találkoztunk. :P Ez a lényeg. Igen, ez a pozitív hozzáállás!! :P Matekon nem volt semmi. Csak a szokásos, unalom!! Meg a tanár még mindig köcsög. Mindegy. Aztán volt egy angol összkészség. Nem tudom, jó volt, de tanárnő szerintem kicsit megelégelte a lazaságunkat, mert kicsit bekeményített. :P De néha ez sem árt. Nem azt mondom, hogy rossz volt, mert ugyanúgy sokat nevettünk, szóval végül is jó volt. :P  Aztán magyar. Előtte szünetben Viki, meg Vivi megint nem hozzám jöttek, de találkoztunk. :P Dumáltunk, aztán csengettek. Mentek le ( azt hiszem ), én meg be a terembe. elpróbáltuk a műsort. Jó lesz, csak ne legyen benne az énekkar. Szerintem az elrontaná az egészet... mindegy. Aztán meg lyukas. Előtte szünetben megint jöttek Mollyék. Jókat röhögött Vivi...rajtam... :( XD De nem haragszom rá. Aztán lyukasban nem volt semmi. Házit csináltunk, mert nem volt más elfoglaltság. XD Utána meg szünetben Molly, meg Niki. Angol nyelvtan... -.-. Még mindig nem értek semmit, de jövőhéten, vagy két hét múlva azért írunk... Na, az is jól fog sikerülni!!! -.- . Nem baj. Max lesz egy rossz jegyem. Aztán szünet, Vivi, Bubi. Megint angol nyelvtan. Semmi megint... Utána spuri kifele, nehogy Kati néni elkapjon... :P Megvártam Viviéket. Mentünk a buszmegállóba. Ott hülyültünk, és Vivi baszogatott!!! Én meg megharagudtam rá, de aztán megszeretgettem. :D Lilimmel is találkoztam. Ott sikítoztam a fülébe, és nem láttam ugyan, de tudom, hogy Vivi is úgy nézett rám, hogy " Ez bolond!! Nem vele vagyok!!" És Vivi, ne is tagadd!! XD Utána meg elment a buszuk, én meg haza battyogtam. Út közben taliztam Zsómmal! Dumáltunk pár szót. Aztán ment is haza. Meg én is. Itthon meg ettem, meg net. Ennyi. Meg most is megyek. Meg olvasok. :P Jó éjt!! <3

Csöveeeeeeeeee^^

Üzenetek:
  • Letty: Köszönöm szépen!!! :DDDDDD
  • Kamy: A könyvet, ha tudod, hozd légyszi!! :DD
  • Valter: Köszönöm!! :D
  • Lili: Zsó azt üzeni, hogy puszil sokszor!! :DD És, hogy szeret. :D
  • Debi: Jók a képek! Ha vannak még, küldj!! :DD
  • Vivi: Mi baj van?? Nem vagy fent!! :OO :( Szurkolok szombaton!! :DD
  • Ani: Sajnálom, hogy nem tudok segíteni. De szóljatok, hogy mire jutottatok!! Köszönöm. :)

Idézet:

"Egy átlagos baráttal vége a barátságnak egy nagyobb veszekedés után, az igaz barát úgy gondolja, addig nem is igazi a barátságotok, amíg igazán össze nem vesztetek egyszer.."

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images