After school, and dance.

Sziasztok!!! :D   Na, nem mondanám egy fárasztó napnak a mait!!! :P Jó volt. De bőven sok. Tehát, felkeltem, gép, beszéltem Vivivel. Az vo...

Sziasztok!!! :D

  Na, nem mondanám egy fárasztó napnak a mait!!! :P Jó volt. De bőven sok.
Tehát, felkeltem, gép, beszéltem Vivivel. Az volt a poén, hogy kb. egy hónapja minden reggel fél 7-kor 45 ember van fent!! És, mikor megkérdeztem 1-2-t, hogy mióta vannak fent, mondták, hogy fél 5 óta. Azért ez durva, nem? És, Alíz, még én vagyok a kocka, mi?? XDD Szóval, a gépezés után mentünk Kamyval együtt suliba. Dumáltunk szokás szerint. Aztán meg, mire odaértünk, nem volt ott a busz, szóval még győzködtük Nikit, hogy menjen a Székelyes farsangra.De meggyőztük nap végére!! :DD Volt értelme a dolognak. :P Megjött a busz, felszálltunk, és én Niki mellé ültem. Ritka, de van ilyen is. :P Aztán beértünk. Angol kommon( dupla ) nem volt semmi különös. Csak a szokásos. Hülyültünk sokat megint.Ja, meg megcsináltuk a prospektust, mi Lettyvel Barcelonáról. :D Szerintem tök jó lett! :D Aztán meg kicsöngettek, és mentünk le összkészségre. Triplára. XD Nagyon jó volt, de már szokásos. :P Sokat röhögtünk itt is, és Taczman tanár nő megígérte, hogy hoz nekem dalszövegeket. :D Tiszta jó!! :DD Majd mentünk a buszhoz, és go tesi. Mondjuk ez sem volt olyan nagyon megerőltető. Ugyanis megint gyakoroltuk a műsort. Jött Zsófi is!! :DDD Nagyon örültünk neki!! Reméltük, hogy nem felejtette el!! Aztán meg táncoltunk ugye, és mentünk haza. Itthon annyi volt a program, hogy ettem, meg gépeztem. Ja, meg átjött Lindám is. Sok emberrel beszélgettem. Tiszta szokatlan volt!! :P Nem baj. Viszont Viktorommal nem beszéltem. :( De majd bepótoljuk. Aztán "segítettem" Vivinek. Hosszú, mindegy. Nem lenne elég rá annyi leütés, vagyis karakter, amennyit enged a gép. :P  Közben jött Bori, meg Ági. Megbeszéltük, hogy holnap Mohácsra 6-kor indulunk. Tehát kelhetek 5-kor... De kibírok még 1 hét alig alvást. XD Ezt most jól megmondtam!! XD Aztán meg ... Ja, igen. Kati nénje nagyon ki lesz bukva, hogy miért nem megyek be énekkarra, de nem izgat különösebben... XD Ő teszi tönkre a saját idegeit... XD Aztán, még hír, hogy Gabi szombaton nem nálam, hanem Nikinél alszik. Ja, igen, és gépezés után fél 8-re elmentem a Vizuba. A Jártatósok próbáltak. Aztán táncoltunk Valterral Norbinak kemény 15 percet. XD De tanultam 1-2 dolgot. De még mindig nem tudom a váltó lépést. De remélem, vagyis nagyon azon leszek, hogy megtanuljam. Meg már nem tudok változtatni ezen a táncon, tehát nem lesz megváltoztatva, szóval 10000%-ot bele fogok adni, lehet, hogy még csujogatok is. Még meglátom. :D Aztán hazajöttem. Ennyi, és most itt vagyok. Meg tiszta ideges lettem, mikor bemegyek az öltözőbe, és éppen akkor rakta le Zsó a telefont!!! És nem bírtam felvenni. Azóta meg nem veszik fel... :@ Nagyon ideges lettem, nem tudom, miért... Mindegy. Ennyi mára, még jönnek az üzenetek, meg 1-2 idézet. ;) Jó éjt mindenkinek!
Aloha^^


Üzenetek:
  • Kamy: A könyvet ne felejtsd el, légyszi4!! Nincs mit olvasnom! Belehalok lassan az unalomba! Köszönöm!!
  • Gabi, Niki: Jó szórakozást !! :D Kamy, nekedis! :P
  • Oli, Ani: Még ki kell találnunk a témát, vagy a zenét!! ;D
  • Valter: Meg lesz ez a gyimesi!! Vagyis megnyugodhatsz, amennyire tudom, töröm magam, és amennyire tőlem telik, megcsinálom. :DD
  • Kitti: Köszönöm a melegszendvicset!! :D
  • Bollók Ági: Boldog szülinapot utólag, mégegyszer!! :D
  • Debi: Ha van még képed, szólj!! Felteszem őket!! :P
  • Zoli: El vagy tűnve. Haragszol??
  • Nándi: Felírtam a kezemre a te nevedet is, és még csak meg se nézted!! :( XD
  • Molly: Nagyon szurkolok még egyszer. Volt barna is?? XD
  • Zsoltika: Viszem hétfőn a pen drive-ot!! Köszi. :)

Idézetek:
"Az igaz barát
Az igaz barát bajban is barát.
Az igaz barát soha nem bánt.
Az igaz barát az, kiben vakon bízhatsz,
S vállán nyugodtan sírhatsz.
Olyannak szeret, amilyen vagy,
Változtatni nem akar rajtad.
Kivel együtt vagytok jóban-rosszban,
S együtt megbírkóztok minden gonddal..."

" Barát az, akire figyelsz, mert fontos számodra a sorsa. És figyel rád, mert fontos számára a te sorsod. Barát az, aki megért - s akit mélységesen megértesz. Nem tudtok egymásnak hazudni. Túl közel van. Mintha magaddal beszélnél."

Majd csinálok mindjárt egy olyat, ahol csak idézetek lesznek. Msot addig is megyek. Hali.  

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images