Jó reggelt!! :D

Jó reggelt mindenkinek!! :D    Most csak azért írok, hogy befejezzem a tegnap félbehagyott bejegyzésemet... XD Amúgy még mindig pörgök ezer...

Jó reggelt mindenkinek!! :D

   Most csak azért írok, hogy befejezzem a tegnap félbehagyott bejegyzésemet... XD Amúgy még mindig pörgök ezerrel, és úgy döntöttem, hogy ma SEMMI nem ronthatja el a kedvemet: lesz új sim kártyám, tanulom a gyimesit, meg ilyenek!! Ja, és lesz lyukasom... :P És még az sem baszta el a kedvem, hogy szakadt este a hó! 
Szóval, tegnap az volt, hogy megjöttek a törökök, meg a szlovénok. Táncoltunk nekik, meg ők is nekünk. Nagyon jó volt. :DD  Aztán meg  míg mi átöltöztünk addig hoztak kaját-piát. :D Ettünk, meg ittunk, és az volt a poén, hogy olyat hoztak, hogy sült hús, meg ilyeneket! De eszméletlenül finom volt!! :DD Meg ugye hoztak fütyülőst, meg hasonlókat is. Hát mondanom se kell, hogy a barátaim, a vizuból enyhén lefoglalták az összeset!!! XD Megitták. Mára szerintem mindenki, aki ivott, olyan másnapos!! XD De belefér :P Meg utána táncoltam törökökkel az ő táncokat. Annyit röhögtünk Annával, Vivivel, Beával, meg Cintivel!! XD Nagyon jó volt. Meg van egy új barátnőm is, Dorina!! :DD Nagyon aranyos. Igen, meg közben ettünk, Krisztu megitta Anna( másik ) sörét, és rám fogta. XD Meg utána megint sör, bor, pálinka, és mondta Anna, hogy le fognak bukni, és erre azt mondta Krisztu, hogy majd Zsóra fogjuk. Hát... köszi. XD Aztán meg beszélgettem( ANGOLUL!!) Tatjával (asszem így kell írni ) . Őtt Vivim fogadta. Onnan ismerem, hogy őt választottam páromnak a szabad táncban. Beszélgettem vele, meg leült mellém csak úgy. Eszméletlenül nyitottak!!! Meg táncoltam egy... XD mindegy. Ezt majd annak mondom el, akit érdekel, de csak személyesen!! XD Mennem kell, ma még írok.
Csöveeeeee^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images