Év végi összegzés - 2019

Ismét itt vagyok, eltelt egy év. Az évtized utolsó éve. És bizony úgy tűnik, egyelőre nem térek vissza a blogoláshoz, azonban az év végi ös...

Ismét itt vagyok, eltelt egy év. Az évtized utolsó éve. És bizony úgy tűnik, egyelőre nem térek vissza a blogoláshoz, azonban az év végi összegzések rendszeressé válnak. Hopp, egy új tradíció, hiszen immár ez a negyedik év, hogy ezt csinálom.
A minap visszaolvastam a korábbi -2019, 2018, 2015- összegzéseket, és furcsa nosztalgia tört rám. Érdekes volt látni, hogy az elmúlt évek során milyen kihívásokat állítottam magam elé, miket sikerült teljesíteni, mikben buktam el, illetve úgy egyáltalán, melyek voltak azok, amelyekre időt szántam és próbálkoztam, és melyek voltak azok, amelyek csupán múló szeszélyeknek bizonyultak.

Az idei listát kiegészítem még egy apró tétellel, mégpedig az "Év szavával", amit egyfajta mottóként tűzök ki magam elé arra az évre.
Amikre büszke vagyok:
  • 1 hónapos solo utazás (Anglia, Franciaország, Bali, Qatar)
  • Szociológia szigorlat teljesítése
  • Elsősegélykurzus teljesítése
  • Saját autó
  • Új tetoválás
  • Egyéni edzésterv-étrend készíttetése, elköteleződés az életmódváltás felé
  • Intermittent fasting
  • Ott voltam a családban azok számára, akiknek szüksége volt rám
  • Igyekeztem, hogy elérhetőbb legyek a barátaim számára, hogy ne felejtsek el írni nekik
  • Több helyzetben is kiálltam magamért
  • Egyre többször hittem el, hogy "képes vagyok"
  • Nyitottam a kollegáim felé
2019-ban először:
  • Jártam Franciaországban
  • Jártam Balin
  • Jártam Qatarban
  • Indultam solo utazásra egy egész hónapra
  • Készítettem utazós Youtube csatornát
  • Vágtam és szerkesztettem videót
  • Vezettem legálisan (oktatóval együtt)
  • Lett saját autóm
  • Szervezek esküvőt
  • Sütöttem Macaront
  • Volt szakdolgozati konzultációm
  • Pedzegettem a kiköltözés gondolatát
Amikre nem vagyok büszke:
  • A-z iskolában történő- tanulás iránt nem nőtt az érdeklődésem, nem is tanultam annyit, mint kellett volna
  • Nem minden beadandómat írtam meg személyesen
  • Elhanyagoltam a barátaimat
  • Feladtam az intermittent fastinget, annak ellenére, hogy szép eredményeket értem el vele
2020-ben szeretnék:
  •  kitartani. Minden téren
  • megszerezni a jogosítványt
  •  új helyekre eljutni, utazni!
  •  letudni a pszichológia szigorlatot
  •  ejtőernyőzni 
  •  önkénteskedni
  •  legalább 50 könyvet elolvasni
  •  tovább fejleszteni az Amerikai Jelnyelv tudásom
  •  belevágni egy új nyelv tanulásába
  •  fejleszteni a szociális képességeimet, átlépni a határaimat -mind ismeretségszerzés, mind randizás terén-, nyitni a világ felé
  •  jobban odafigyelni az egészséges életmódra (célsúly: 80 kg)
  •  jobban odafigyelni a tanulmányaimra, ilyen téren jobban odatenni magam
  •  fejleszteni a német nyelvtudásom, ráállni a nyelvtani részére a nyelvnek, hogy később nyelvvizsgázhassak
  •  gyakorolni, esetlegesen letenni az angol emeltfokú nyelvvizsgát
  •  financiálisan stabilabb helyzetet teremteni magamnak
  • kiköltözni (?) 
  • munkahelyen magabiztosabbnak lenni
  • szakdolgozat!
  • többet látogatni a Szalóki családot <3
  • So she did csatornámon dolgozni, ténylegesen videókat készíteni
  •  rendszeresen naplót írni, mindfulness
  • pszichológust keresni, rendszeresen látogatni
  • türelmesebb és elfogadóbb lenni
  • kiállni magamért

A 2020-as év szava:
 Önbizalom

Az idén még több elvárásom van az elkövetkező évre, mint tavaly volt. De tavaly is sikerült sokat megvalósítani, ez remélhetőleg 2020-ban is így lesz. 
Nem szabad elfelejtenem, hogy én is ember vagyok. Lehetek mérges, csalódott, szomorú, ugyanúgy, ahogy lehetek boldog, vidám és "gyerekes"/önfeledt is, még akkor is, ha ez másoknak nem tetszik, zavaró. Nem kell mindenkinek megfelelnem, lett légyen az idegen személy, tanár, vagy családtag, barát. Sok sikert Zsófi 👊

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images